anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Co kupić ?

EmilTy
Początkujący

Co kupić ?

Witam.
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i piszę z prośbą o pomoc w wyborze może nie samej lustrzanki ale bardziej obiektywu... :)

Czytałem już trochę tutaj ale nie mogłem wyczytać o obiektywie takim jak ja chce. ;)

Jestem początkującym "fotografem" i aktualnie posiadam aparat Lumix TZ6. Przymierzam się do kupna Sony :c56 330, bo czytając wszystkie opinie, recenzje tego cuda :) stwierdziłem, że jest to dobry aparat dla początkujących za rozsądną cenę ( odpowiadająca dla mnie :) ).

Pewnie spytacie co lubię fotografować i co będę fotografował... Jak większość początkujących będę fotografował praktycznie wszystko :) Krajobraz, ludzi, zwierzęta, auta, naturę ale myślę ze w większości sport, jakim jest siatkówka :)

Moja prośba tyczy się tego, jaki obiektyw mam dokupić. Skoro będę robił zdjęcia na hali siatkarzom muszę mieć jakiś obiektyw który będzie "trochę" przybliżał. Ale jaki ? Czy 55-200 będzie dobry do robienia zdjęć krajobrazu, ludzi jak i akcji, które są w siatkówce typu atak czy blok ? A może standardowy 18-55 wystarczy ?

Czy w ogóle aparat :c56 330 nada się do tego co napisałem ?

8 ODPOW. 8
bbb0017
Początkujący

Witaj :c37
Ja też jestem tutaj pierwszy raz... :D
Wszystko zależy od tego ile pieniążków chcesz wydać?
Dużo czytałem na temat obiektywu Sony 16-105 mm f/3.5-f/5.6 bardzo dobry obiektyw, dużo osób na forum chwaliło ten obiektyw.
Ale jeśli nie chcesz wydawać zbyt dużo, myślę że 18 - 55 i 55 - 200mm spokojnie wystarczy ;)


Pozdrawiam

profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

EmilTy napisał(a):


Pewnie spytacie co lubię fotografować i co będę fotografował... Jak większość początkujących będę fotografował praktycznie wszystko :) Krajobraz, ludzi, zwierzęta, auta, naturę ale myślę ze w większości sport, jakim jest siatkówka :)