anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Obiektyw, tylko który?

profile.country.en_GB.title
Toxek.
Początkujący

Obiektyw, tylko który?

Mam szybkie pytanie, chcę sobie kupić obiektyw z dużym przybliżeniem i macro, najbardzije pasuje mi Sigma 70-300 APO macro. Chcę teraz wiedzieć czy zakup tego obiektywu za prawie 1000 zł jest opłacalny. Na co zwracać uwagę po zakupie, żeby nie zostać oszukanym. Jeżeli ktoś z forum, ma taki obiektyw do sprzedania to czy lepiej kupić od Was czy nowy. Proszę o pomoc w znalezieniu eee... dobrej ceny bo kieszonkowe 13 latka nie jest nieskończone. :D Na kazdym forum gdzie się patrzyłem tą Sigmę jeżdżą gdzie popadnie, że ma słaby AF że słabe kolory, ciężka, stabilizacja skopcona. Pomóżcie, bo nie chcę potem żałować.

Sigma mi jest potrzebna szczególnie do macro i do dalekich zbliżeń (nie jestem profesjonalistą więc nie potrzeba mi super obiektywu specjalnie do macro). Pomocy!!! 😕

Edit: Sony ma obiektywy albo, albo tele albo macro a mi potrzeba uniwersala, jak to dla amatora :) Z góry dzięki.

11 ODPOW. 11
profile.country.pl_PL.title
acinloop
Nowicjusz

Tutaj masz test tego obiektywu: LINK
A tutaj znajdziesz kilka wątków na temat tego obiektywu: LINK

profile.country.en_GB.title
Toxek.
Początkujący

Dzięki, test przeczytałem, teraz mam kolejne pytanie, za ile najtaniej mogę kupić taki nowy obiektyw? Zmieszcze się w 900zł? Jak ktoś może to niech napisze, z góry thx.;0

profile.country.pl_PL.title
acinloop
Nowicjusz

Proszę bardzo: http://www.ceneo.pl/129332
A może zainteresuje Cię taki obiektyw: Tamron AF 55-200 mm f/4-5.6 Di II LD Macro LINK

profile.country.pl_PL.title
brzozak
Nowicjusz

acinloop
Może doradzisz mi obiektyw do makro ??
lub kombinację obiektywu z konwerterem bo planuję zakup 50-300mm :c7

profile.country.PL.title
Arturro10
Użytkownik