annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Aansluit schema voor Handycam DCR-HC40E

profile.country.nl_NL.title
Gees23
Nieuw

Aansluit schema voor Handycam DCR-HC40E

Ben blij dat er Sony-forum bestaat. Ik probeer al een tijd lang weer op 'My Sony' te komen om mijn in het verleden geregistreerde producten te controleren, het lukt mij maar niet, wat ik ook doe, heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar ook daarmee werkt het niet!..

Maar nu start-vraag;

Ik werk op een PackardBell iMedia D500 NL 32 bits-2.40Ghz3.00GB

Maar helaas zit daar geen 'firewire' aansluiting op, betekend dit dat ik nu zonder deze aansluiting geen beelden kan bekijken van mijn film-camera?

Ik hoop van wel, maar wat moet ik hiervoor doen??.....

Graag je medewerking

Message was edited by: Gees23

Message was edited by: Gees23

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
Gees23
Nieuw

Wie o Wie kan mij een antwoord geven?:smileycry:

profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Geachte Gees23,

Zodra u gebruik maakt van windows 7, verwijs ik u graag naar de volgende link:

http://support.sony-europe.com/dime/compatibility/cam/win7/cam_win7.aspx?site=odw_nl_BE&m=DCR-HC40E

Hier ziet u dat deze ook met USB compatible is zodra u de nieuwe software installeerd.

Maakt u gebruik van een andere windows, zie dan volgende link:

http://support.sony-europe.com/tutorials/dime/videotransfer/vtransfer.aspx?site=odw_nl_BE&sec=DV&m=D...

En selecteer dan Windows en daarna MiniDV daar ziet u de mogelijk heden om bestanden over te zetten.

Hopelijk komt u zo verder.

Vriendelijke groet,

Marc

Sony Medewerker.

profile.country.nl_NL.title
Gees23
Nieuw

Bedankt voor de reactie. Omdat de instructies te veel zijn wou ik deze printen, zodat ik het stap bij stap kan volgen. Wat ik ook probeer ik krijg maar 1 pagina geprint (vgns.het voorbeeld printen) Weet u daar nog een oplossing voor?....

Zo gauw ik de beelden met de usb/usb aansluiting kan zien op mijn PC-scherm, meld ik dit weer.

M.v.g. Gees

profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Geachte Gees23,

Allereerst onze excuses voor de late reactie.

Aals u het nog steeds niet heeft opgelost, wil ik u het volgende advies geven;

U kunt de volledige handelingen die u dient te volgen kopieeren naar een word document en dan vervolgens uitprinten.

Hier zult u de volledige stappen onder elkaar.

Ik hoop dat u zo verder komt.

Vriendelijke groet,

Marc

Sony medewerker.

profile.country.nl_NL.title
Gees23
Nieuw

Sorry MARC, het lukt mij nog steeds niet om de beelden van genoemde handycam over te brengen naar de Vista met een usb aansluiting.

Ik zal w.s. een firewire-poort moeten aanschaffen, of heb jij een betere oplossing?...

Is de firewire het zelfde als iLink?.....

Gees23