annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Eigenschappen van filmpjes gefilmd door HandycamHDR-CX305E

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Lintim
Bezoeker

Eigenschappen van filmpjes gefilmd door HandycamHDR-CX305E

Beste,

Ik had een kleine vraag en vind nergens op internet info hierover. Ik heb deze camera sinds dec 2010 en heb de filmpjes gisteren op pc gezet.
Als ik bij elk filmpje eigenschappen open zie ik bij 'aanmaakdatum, gewijzigd, ...' allemaal dezelfde datum en dat is de datum dat ik de filmpjes heb overgezet.

Waar kan ik ergens de opnamedatum vinden van deze filmpes? Ik heb ook een video software programma aangekocht en deze weet ze wel te sorteren op de datum dat ze gefilmd zijn, maar zelf kan ik nergens een datum vinden en dat is wel vervelend aangezien ik graag weet wat ik wanneer gefilmd heb.

Hopelijk is hier ergens een oplossing voor te vinden.

Met vriendelijke groet,

Linsey

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Geachte Hr/Mevr Linsey,

Welkom op het Sony Nederland Forum.

Naar aanleiding van uw vraag, willen wij u het volgende vragen;

Als u de filmpjes importeerd op uw computer, maakt u dan gebruik van Picture Motion Browser?

Of kijkt u via windows verkenner?

Als u wilt dat hij op datum gesorteerd wordt, adviseren wij u om Picture Motion Browser te gebruiken.
Die kunt u overigens vinden op de volgende website:

http://support.sony-europe.com/dime/camcorders/hd/msc/msc.aspx?site=odw_nl_NL&m=HDR-CX305E


Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Marc

Sony Medewerker.

Message was edited by: Marc_Jac

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Geachte Hr/Mevr Linsey,

Welkom op het Sony Nederland Forum.

Naar aanleiding van uw vraag, willen wij u het volgende vragen;

Als u de filmpjes importeerd op uw computer, maakt u dan gebruik van Picture Motion Browser?

Of kijkt u via windows verkenner?

Als u wilt dat hij op datum gesorteerd wordt, adviseren wij u om Picture Motion Browser te gebruiken.
Die kunt u overigens vinden op de volgende website:

http://support.sony-europe.com/dime/camcorders/hd/msc/msc.aspx?site=odw_nl_NL&m=HDR-CX305E


Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Marc

Sony Medewerker.

Message was edited by: Marc_Jac

profile.country.nl_BE.title
Lintim
Bezoeker

Beste,

Ja ik heb het ook met PMB gedaan, maar ik wil mijn video's in een videobewerkingprogramma kunnen bewerken.

PMB weet de opnamedata van de filmpjes, maar ik kan het nergens extern zien, of als ik het de 1ste maal open dan veranderdt de datum in de tijd dat ik het filmpje het laatst heb geopend.

groetjes

UPDATE: nu zie ik zelfs dat PMB de films sorteert op de data in eigenschappen, dus de filmpjes die ik via windows media player heb geopend krijgen de data van vandaag... en in pmb is dus dat filmpje ook gesorteerd op de datum van vandaag terwijl het eigenlijk op 4 december is opgenomen.....

Dit had ik dus totaal niet verwacht he, ik beval binnen 3 weken van een dochter en ik kan nog maar een uurtje filmen, dus die andere filmpjes moeten eraf... maar als ik geen datums heb, hoe kan ik dan in gods naam een mooie dvd maken.:smileycry:

Message was edited by: Lintim