annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HandyCam DCR-HC14E + windows 7

profile.country.nl_NL.title
oneleg41
Bezoeker

HandyCam DCR-HC14E + windows 7

Goedendag

ik  heb sinds een paar dagen een nieuwe pc met windows 7 er op ik had een pc met vista er op

ik dacht ik doe mijn oude  firmware kaart erin en aansluiten en doen ,dus niet

hij ziet wel mijn firmware kaart bij apparaatbeheer maar als ik mijn handycam nu aan sluit dan ziet hij niks hij vindt hem ook niet ik heb zo,n kabel voor mijn kaart ik heb de software van windows 7 opgehaald maar niets helpt ,weet iemand wat dit kan zijn ??????????????????

ik hoor het graag van jullie

alvast dank hier voor

Groet Richard

Message was edited by: oneleg41

Message was edited by: oneleg41

Message was edited by: oneleg41

Message was edited by: oneleg41

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_NL.title
whiskysoda
Bezoeker

Al geprobeerd met een Firewire verbinding? Bij mij werkt dat wel; via een usb aansluiting niet, er schijnt geen Windows 7 compatible USB driver te zijn.

profile.country.nl_BE.title
weversknoop
Bezoeker

Ik ben deze week begonnen om oude casetten in te lezen van mijn DCR-HC14E met fire-wire. Ik werk met Pinnacle 9.3, maar mijn camera wordt niet herkend. Volgens experten moet ik dus ook een driver voor deze camera zoeken voor Windows 7. Jammer maar helaas, niet gevonden. Weversknoop

profile.country.nl_BE.title
weversknoop
Bezoeker

Hallo whiskeysoda :smileylaugh:, ik heb een verbinding via Firewire, maar mijn camera wordt niet herkend, en ik zie hem ook niet in de hardwarelijst of verkenner! Hoe heb jij deze aangesloten? Dank , weversknoop.

profile.country.nl_BE.title
weversknoop
Bezoeker

Je zal het niet geloven, de stekker van mijn Firewireverbinding zat los. Nu ziet de computer wel mijn camera, maar het programma ziet de camera niet en er is geen interactie tussen beide. Op mijn oude computer op XP werkt alles normaal? Weversknoop

profile.country.nl_NL.title
CBVIDEO2
Bezoeker

Er zijn inderdaad geen drivers voor windows 7 te vinden . Maar niet getreurd er is een heel eenvoudige oplossing. Voor een paar euro koop je een audio/video usb (hier waar ik woon in de filps heet het ding USB2.0

Video/audio Grabber) In nederland te koop bij conrad .

sucses er mee

profile.country.nl_NL.title
CBVIDEO2
Bezoeker

Sorry maar jouw Pinnacle 9.3 werkt ook niet met windows 7 Dan moet je wel pinnacle 13 instaleren ook hier kun je met USB 3.0 werken de cam zal wel te zien zijn in je Windows movie maker