anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Wysoka temperatura procesora

nitager
Początkujący

Wysoka temperatura procesora

Witam, jestem posiadaczem laptopa VGN-FZ21M i z miejsca zaznaczę, że W OGÓLE nie znam się na komputerach. Zdaje mi się jednak, że mój laptop jest zbyt gorący, kiedy go dotykam, od spodu wręcz parzy. Ściąngąłem program do badania temperatury procesora i wychodzi, że 10 min. po włączeniu temperatura procesora stabilizuje się i waha się między 85-96. Kiedy dojdzie do 96 C, spada automatycznie do 85 i cykl się powtarza. Nie znam się zupełnie na komputerach, proszę mi wybaczyć ignorancję na całej lini. Jaka jest temeratura w waszych laptopach (mój procesor to Intel Core 2 duo)? Dodam, że w zasadzie pracuję tylko w programie Word i pokrewnych, przeglądam WWW, oglądam filmy na stronach WWW, używam skype'a.
Nie mam wśród znajomych nikogo, kto mógłby odpowiedzieć mi na to pytanie?
Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi

7 ODPOW. 7
profile.country.en_PL.title
lpiszczu
Początkujący

Sprawdź, czy nie pracujesz na planie zasilania wysoka wydajność.

nitager
Początkujący

Bardzo dziękuję za odpowiedź, rzeczywiście wyłączyłem tryb "wysoka wydajność" i temperatura waha się teraz między 61-70kiedy wejde na tryb oszczędadznia energii - jest znowuż ok 10 C niższa... , wciąż jednak zastanawiam się, czy nie jest to zbyt wysoka temperatura dla procesora...

BasiaZ
Początkujący

U mnie także strasznie się nagrzewa 😞 pomimo trybu pracy "zrównoważonego"... dodatkowo dość głośny jest.... (VGN-FZ11Z)

profile.country.en_PL.title
lpiszczu
Początkujący

W moim padł wiatrak i przy 115 stopniach na procesorze laptop poległ, więc 80 stopni to dla niego nic. Jedyne co robi to trochę parzy w kolana :wink:

Ja sobie ustawiłem plan oszczędzania energii, w ustawieniach zaawansowanych ustawiłem procesor na 65% więc mam około 1,4GHz co mi absolutnie do internetu i gg wystarcza.

nitager