annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geheugen uitbreiding

gielmassa
Bezoeker

geheugen uitbreiding

Wie van jullie weet hoe ik mijn geheugen van 1024 naar 2056 kan uitbreiden zonder hiervoor ruim 200 euro neer te leggen voor een sony geheugen uitbreiding.
Zijn er mensen die een ander merk gebruikt hebben???

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

Natuurlijk mag je en kan je beter een ander merk gebruiken. Velen malen goedkoper. Ikzelf gebruk kIngston Value RAM werkt allemaal uitstekend.

Ik weet niet welke laptop je hebt maar voor mijn laptop FE31M heb ik Kingston SO-Dimm 2x 1GB DDR2 PC2-5300 667MHZ 200 pins. Die 667MHZ kan ook bij jouw laptop lager zijn, wat het weer goedkoper maakt maar het maakt niet uit als je dat erin stop want dan werkt het gewoon met de snelheid van je laptop.

Kingston Value RAM is volgens mij nu de goedkooptste maar kijk wel eff naar je laptop specs zodat je weet wat je erin kan stoppen. Volgende keer HANDIG en dat geld voor iedereen erbij te zetten WELKE LAPTOP JE HEBT!!! :smileygrin:

gielmassa
Bezoeker

Ja sorry daar heb je gelijk in

Ik heb de FZ11E

En weet jij toevallig of hij snel genoeg is voor photoshop CS omdar hij maar een 64 mb videokaart heeft

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

Photoshop CS2 of CS3? Lol zelfde probleem al eerst maar goed. Als je CS3 bedoelt dan zit je wel op de minimale systeemvereisten

Dit houdt dus in dat het wel werkt maar niet soepeltjes. Er zullen vertragingen kunnen opdoen. Denk aan zoiets als Windows Vista 1GB werkgeheugen is genoeg maar echt soepel werkt het niet minimaal 2GB heb je nodig naar mijn mening en eigenlijk 4GB wil je totaal geen problemen krijgen.

Photoshop zal dus werken. 2GB als werkgeheugen is erg handig in deze tijd. Ik vond het het geld helemaal waard. Photoshop zuigt alles weg als je er veel mee werkt en gebruikt maakt van grote bestanden. Laden gaat snel, animaties gaan sneller en je kunt meer tegelijk.

systemlordmanu
Bezoeker

Als er geen verschil is tussen het dure "Sony-memory module" en de andere goedkopere memory-modules ,waarom zijn de sony-prijzen dan zo hoog , zijn die van sony soms met diamanten bezet , of is het een pure comercieële zet van sony om op hun modules zoveel mogelijk winst te maken???
:devil: :devil: :devil:

Gizmoke
Bezoeker

Puur commercieel, is toch hetzelfde met Apple laptops en PC's.