annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

paarse streep verticaal over beeldscherm

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
floorveer1986
Bezoeker

paarse streep verticaal over beeldscherm

Sinds ik de achtergrond van mijn bureaublad heb veranderd is er een dunne paarse/roze streep verticaal in het beeldscherm van mijn Sony Vaio verschenen.

Het terug veranderen van de achtergrond levert geen effect op.

Als ik websites met een witte achtergrond open is deze lijn niet te zien, maar op gekleurde vlakken van websites wordt de lijn wel weer gegeven.

Is dit een defect in de videokaart?

Vriendelijke groet,

Floor

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
johannes_ma
Nieuw

Hallo Floor.

het zelfde euvel had ik eveneens. de oorzaak is waarschijnlijk, dat er frictie onstaat bij het openen van een laptop aan de hoeken. hierdoor kunnen lijmpuntjes loslaten. de oplossing was in amerika een nieuw scherm bestellen. ( even googln met de specificaties) en het zelf er in zetten . is niet moeilijk!!! kosten vallen wel mee.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
ThomasFv
Bezoeker

Probeer eens een extern scherm aan te sluiten op de laptop, als de streep daar ook op verschijnt ligt het waarschijnlijk aan de videokaart.

profile.country.nl_NL.title
johannes_ma
Nieuw

Hallo Floor.

het zelfde euvel had ik eveneens. de oorzaak is waarschijnlijk, dat er frictie onstaat bij het openen van een laptop aan de hoeken. hierdoor kunnen lijmpuntjes loslaten. de oplossing was in amerika een nieuw scherm bestellen. ( even googln met de specificaties) en het zelf er in zetten . is niet moeilijk!!! kosten vallen wel mee.