annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Startproblemen

LAPTOPWANDER
Bezoeker

Startproblemen

Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van een VAIO AR31S,
maar ervaar bij een aantal progamma's startproblemen onder Vista
Zo start de Outlook 2007 versie nogal eens niet op.
Deze is dan alleen te bereiken door deze in Windows defender uit te schakelen en start dan wel op in de veilige modus, waarna het probleem zich dan weer een hele tijd niet voordoet.
Een ander sofware progamma van ACSI 2007 start alleen maar aansluitend aan de installatie en heeft er na het afsluiten absoluut geen zin in.
De beveiligingsniveau's zijn normaal ingesteld. Norman staat uitsluitend als virusscan geinstalleerd.
Wie weet raad.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van een VAIO AR31S, 
maar ervaar bij een aantal progamma's startproblemen onder Vista
Zo start de Outlook 2007 versie nogal eens niet op.
Deze is dan alleen te bereiken door deze in Windows defender uit te schakelen en start dan wel op in de veilige modus, waarna het probleem zich dan weer een hele tijd niet voordoet.
Een ander sofware progamma van ACSI 2007 start alleen maar aansluitend aan de installatie en heeft er na het afsluiten absoluut geen zin in.
De beveiligingsniveau's zijn normaal ingesteld. Norman staat uitsluitend als virusscan geinstalleerd.
Wie weet raad.


Klinkt als een interessant probleem. Enige wat ik niet begrijp is de relatie tussen Windows Defender en Outlook 2007. Wat bedoel je met deze in Windows Defender uit te schakelen. Vervolgens spring je opeens over naar veilige modus, en daarna ga ik er vanuit dat het weer een hele periode goed werkt allemaal. Een software programma van ACSI 2007 is die voor Vista? wordt meestal bij vermeld.

Outlook 2007 heb je zelf geinstalleerd of werk je met een demo versie? Heb je geprobeerd om het opnieuw te installeren?

Mijn excuus veel vragen van mij maar ik krijg hier een acuut geval een tekort aan info. Onthoudt screenshots spreken boekdelen en scheelt uitleggen.

LAPTOPWANDER
Bezoeker

Wat ik niet begrijp is de relatie tussen Windows Defender en Outlook 2007.
Wat bedoel je met deze in Windows Defender uit te schakelen.
Deze staat onder configuratiescherm - Opstartprogamma's wijzigen - Catagorie Nu uitgevoerde Progamma's. Als je dan Outlook selecteert en het proces beeindigt start Outlook wel weer op, maar dan in de veilige modus.

Heb je geprobeerd om het opnieuw te installeren?
Outlook 2007 heb ik zelf geinstalleerd na gewerkt te hebben met een demo versie?
Deze is eerst volledig gedeinstalleerd en is met Office Enterprise opnieuw geinstalleerd.

Een software programma van ACSI 2007 is die voor Vista? wordt meestal bij vermeld.
Het is een Minimale Windows 98 versie. Acsi heeft het probleem met een patch voor me opgelost en werkt aan een verbetering van de software. Oorzaak voor mij nog onbekend.