annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SVE1511C5E bevriest als het ware

profile.country.nl_NL.title
Jaimyy_
Ontdekker

SVE1511C5E bevriest als het ware

In juli 2012 heb ik mijn VAIO SVE1511C5E besteld. Sindsdien heb ik problemen gehad dat hij vastloopt en compleet niets meer doet, ook niet na een paar uurtjes. Hier heb ik in 2012 ook een bericht over geplaatst op dit forum. 

 

Omdat ik mijn laptop niet kon missen i.v.m school, heb ik gewacht tot de vakantie om deze terug te sturen. Als resultaat had Sony een nieuwe harde schijf erin gezet en weer teruggestuurd. De laptop deed het perfect voor een paar weken, totdat deze weer vastliep. In totaal is mijn VAIO 2x teruggeweest naar Sony en hebben zij 2x dezelfde oplossing gebruikt. 

 

Totop 3 dagen geleden, deed mijn VAIO het weer perfect en weer hetzelfde riedeltje, liep hij vast. Dit is nu al 3x in 3 dagen en het zal net zoals de vorige keren met de dag erger worden. Ik kan nu al voorspellen dat als ik de laptop terugstuur er weer dezelfde oplossing zal worden gebruikt. Mijn vraag hier op het forum is dus of iemand dezelfde problemen heeft meegemaakt en een andere oplossing heeft voor mij, want hier wordt ik nogal moedeloos van.

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Dit is erg vervelend...Het enige wat je echt kan doen -op dit moment- is een A4 printen met de historiek van je laptop (dus bv. gekocht op...beschrijving probleem eerste keer), hersteld door het vervangen van HDD, probleem op "datum"...beschrijving probleem...etc. Telkens met datum, het probleem dat zich voordeed (symptomen) en hoe Sony het opgelost heeft.

 

Dus nauwgezet en zo gedetailleerd mogelijk het probleem uittypen zodat hun euro zelf valt...Erg, erg vervelend...Ben van mijn Vaio's meer dan tevreden en nooit problemen mee...ik denk bad luck...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training