annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vaio Z configureren op belgische website

profile.country.nl_BE.title
matmaenh
Bezoeker

Vaio Z configureren op belgische website

Ik had graag een nieuwe Vaio Z besteld. Ik merk echter dat op de belgische website enkel een voorgeconfigureerd model beschikbaar is zonder mediadock en dus ook zonder optisch station. Vervolgens heb ik op de nl-versie van sonystyle gemerkt dat het daar wel mogelijk is de nieuwe Z-serie te configureren. Het is daar echter onmogelijk om voor een belgisch azerty toetsenbord met nederlandse software te kiezen.

Zal het configureren in de nabije toekomst ook beschikbaar zijn op de belgische website? Of is er een andere manier om het toestel op maat te configureren?

Tags (2)
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik ben ook zeer tevreden dat Sony belgië nu configuratie van vaio's toelaat!! Heb hier lang op gewacht, maar helaas moet ik ook opmerken dat ik geen belgische AZERTYkan selecteren met Nederlandse taal...

Kan Sony misschien bovenstaande vraag beantwoorden en ons vertellen of belgische azerty's mogelijk zijn/worden?

Zoals het nu is, is het vrij nutteloos natuurlijk...

Met dank en hopend op een snel antwoord van Sony!

EDIT: heb eens gebeld naar Sony...ze verwachten dat het in de loop van september in orde komt voor de belgische tak van de configuratie!

Message was edited by: Portmixus

Message was edited by: Portmixus

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.nl_BE.title
Compfucius
Bezoeker

Geachte,

Heb gemerkt dat online configuratie mogelijk was, daarnet via BE FR was het echter niet beschikbaar...

Mijn Z41WD is net als mijn TZ11XN gestolen geweest, ben dus naar een vervanger aan het zoeken, nieuwe Z spreekt mij echt aan maar zou het toch eerst in het echt willen bekijken, is het toestel ergens in het Antwerpse te zien?

Wat is "Carbon" versie dat alleen online beschikbaar is? Ergens live te zien?

Alvast bedankt,

Sini