Join now - be part of our community!

BLUE RAY SPIDERMAN 3

neof1z
Visitor

BLUE RAY SPIDERMAN 3

Hi.I'm new user and owner of VGN-FZ21M.My problems is i dont received the free movie of spiderman 3.Can anyone tell me where to contact?.Thanks

5 REPLIES 5
profile.country.pt_PT.title
V57...
Contributor

I´ve received mine today...
Almost 2 months of wait...

profile.country.en_GB.title
mitul_patel
Visitor

Hi,
Did you find that your disc worked ok?
Or did you need to update drivers?
I have updated drivers but it still does not want to play.

profile.country.en_GB.title
mitul_patel
Visitor

I thought I had to dleted the application and re-install it as the update driver too did not work.

Now I've deleted the application and am lost I dont know where to get the application back from?

Pls can anyone help?

profile.country.GB.title
Thalamus.
Champion

Hi Mitch,

Win DVD is unfortunately one of the few pre-installed applications that can only be reinstalled by doing a recovery via the Vaio recovery utility.. :slight_frown:

Make sure you back-up important data before you run the recovery utility. :wink:

profile.country.es_ES.title
alsanti45
Visitor

If someone can traduce this from the spanish, I've a solution. Sorry for my english, it's poor!!


Me descargue el "WinDVD 8 Platinum", y le puse un serial que medejo un amigo.Los parches que ofrece SONY, son para la versión "WinDVD BD 8" asi que haciendo un downgrade bastante grande, me rebajo mi propio "WinDVD 8 Platinum" y le dejo en "WinDVD BD 8", que tiene lo justo para leer DVDs y Blu-Ray, pero es especifico para VAIO y es de la que te dan soporte. ¿Como lo hago? otro amigo mio tiene un FZ11Z, con el "WinDVD BD 8", asi que me copio en un pen-drive todo lo que hay en la carpeta C:\archivos de programa\InterVideo\DVDBD8 del VAIO de mi amigo y a continuación lo pego en la carpeta C:\archivos de programa\Intervideo\DVD8 de mi ordenador, lo que copiado en el pen-drive y le doy a que sustituya todo lo que tenga el mismo nombre.

Y ya tenemos el ¡¡¡¡WINDVD BD 8!!!!