annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

braviafunctie's verbeteren KDL-40NX700F

profile.country.nl_NL.title
778211
Bezoeker

braviafunctie's verbeteren KDL-40NX700F

Waar kan ik dit vinden om mij aan te melden staat ook steeds een code bij.

Gerrie

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Geachte Gerrie,

Als u eerst met uw internet browser op uw computer naar de volgende website gaat:

bravia.internet.sony.tv

u daar zich aanmeld en dan rechts boven de stappen helemaal volgt, dient u die code die daar staat, in te vullen. en dan heeft u de bravia-functies verbeterd.

Vriendelijke groet,

Tha-Ghost

profile.country.nl_NL.title
778211
Bezoeker

Beste,

Ik heb mij direct aangemeld, maar ben nergens codeinvulling tegen gekomen.

Ik word steeds begroet met welkom terug Meneer Doldersum...

Maar goed ik hoop dat je me kan helpen?

Anders moet ik maar eens gaan bellen, ik wil graag alles benutten wat op de tv zit.

Gr. Gerrie

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

  1. Je moet je hebben aangemeld op een PC op die site. Als je in dit forum rechtsboven op My Sony klikt, kan je daar inloggen (welkom terug Meneer Doldersum) en checken of je TV geregistreerd staat.
  2. Je TV moet zelf ook op het internet kunnen:
    1. daartoe met een computernetwerkkabel fysiek zijn aangesloten aan je router / modem, en
    2. van je router/modem een eigen IP-adres, een gateway (standaardpoort) IP-adres (dat van je router/modem) en een DNS IP-adres (dat van je router/modem) in je netwerk gekregen hebben.
    3. Heb je alle twee, dan kan je de internet TV gebruiken en de geavanceerde (internet) functies activeren en gebruiken, en updates ontvangen.
  3. In het menu dat je gevonden hebt kun je de geavanceerde functies activeren.