annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Een paar vragen.

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
jrgmichi
Bezoeker

Een paar vragen.

Hallo,

Ik heb eind augustus een KDL-55EX720 gekocht waar ik best tevreden van ben.

Echter heb ik toch nog een paar vragen/opmerkingen/voorstellen.

1. Wat ik heel vaak doe is opnemen met de harde schijf en dat werkt welliswaar perfect. Echter wat mij verbaast is dat ten eerste dat enkel kan voor digitale zenders (ik woon in BE, dus enkel één en canvas dus) en ten tweede dat je niet kan pauzeren. Komt hier nog een firmware update voor misschien?

2. Wanneer ik de EPG gebruik (ook weer enkel digitaal, maar ik denk dat analoge zenders dat simpelweg niet doorsturen (aangezien de Samsung het ook niet kan). Dan toont hij telkens maar twee programma's na het huidige programma, wat er achter komt staat als geen onderdeelinformatie. Kan je dat ergens aanpassen? Ik heb het vooral als ik naar één HD kijk, als ik verder kijk in de lijst bij één dan zie ik het wel allemaal.

3. Omdat ik in België enkel de zenders van de openbare omroep digitaal worden uitgegeven (ongecodeert dan welliswaar) moet ik het gros aan zenders bekijken via analoog, en dat werkt, maar je moet altijd switchen tussen analoog en digitaal. Bij mijn Samsung kon ik de favorietenlijst instellen dat als ik veranderen van bijvoorbeeld canvas (digitaal) naar VTM (analoog) dat hij vanzelf switcht. Bij de favorietenlijst op de Sony heb ik dat nog niet kunnen voor elkaar krijgen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

2. EPG zit alleen bij digitaal. Bij analoog is er enkel teletekst.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

2. EPG zit alleen bij digitaal. Bij analoog is er enkel teletekst.

profile.country.nl_BE.title
jrgmichi
Bezoeker

Bedankt voor je antwoord, enig idee of pauzeren er nog aankomt of niet?