annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Meerdere interactieve aansluitingen

profile.country.nl_NL.title
bakkerda
Bezoeker

Meerdere interactieve aansluitingen

Hoi,

Ik zit met het volgende probleem: Ik heb in mijn huiskamer een KDL 700 nog wat en interactive TV van KPN.Het werkt perfect.

In mijn slaapkamer heb ik een tweede decoder van interactieve TV aangesloten op mijn KDL32-4X2, daarnaast heb ik een draadloze internetverbindingset van KPN via het stopcontact en daar zit mijn probleem.

Mijn ontvangst in de slaapkamer valt steeds weg met de melding: buiten bereik, ik heb dit bij KPN gemeld en heb inmiddels een nieuwe verbindingsset en decoder ontvangen, de afstand tussen de verbindingen  in mijn appartement tussen huiskamer en slaapkamer is maar 7 meter. Ook het wisselen van de decoders heeft geen enkele zin. Alles is bij mij via HDMI kabels aangesloten en heb daarvoor ook al alle beschikbare poorten voor gebruikt dus daar kan ook geen verlies inzitten maar de melding blijft met de regelmaat van om de paar minuten komen.

Nu ik voor mijn gevoel alles wat ook maar enige storing kan veroorzaken uitgesloten en kom ik dan toch op de werking van de TV uit, kan iemand hier mij van advies dienen hoe ik dit probleem kan oplossen.

Ik wacht jullie berichten met belangstelling tegoemoet

0 ANTWOORDEN 0