annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SBS6, NET5 en Veronica werken niet meer? (opgelost 02-05-2012)

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
74LouisXIV
Bezoeker

SBS6, NET5 en Veronica werken niet meer? (opgelost 02-05-2012)

Beste Gebruikers,

Ik krijg de hele tijd de melding "Alle elementen zijn gefilters" en "Check alstublieft uw waarderingscijfer"

waarom isdat en wat moet ik doen om weer uitzending gemist van deze zenders te kunnen kijken op mijn Bravia?

NB ik heb een Sony KDL-32EX711.

Groeten,

Louis

Message was edited by: pa3eia

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Het probleem met 'Uitzending Gemist' van SBS6, NET5 en Veronica is inmiddels aan SBS-zijde verholpen.
Het probleem heeft ongeveer 2 dagen bestaan (30 April, 1 Mei), blijkens meldingen in dit forum.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Ik heb hetzelfde fenomeen op dezelfde TV (EX711), en op de bluray (BDV-L800).

Ik denk dat er bij SBS/Veronica/NET5 iets gewijzigd is waardoor het niet meer werkt.

Ik zal deze melding escaleren naar de mensen van Sony.

profile.country.nl_NL.title
sgerits
Bezoeker

Hoi,


Ik heb precies hetzelfde probleem. Zou graag ook een oplossing ervoor willen hebben. Een reset is in ieder geval niet de oplossing.

Groet,

Sjors

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

profile.country.nl_NL.title
deantje2012
Bezoeker

Dit probleem heb ik ook op de kdl-40ex500 model

profile.country.nl_NL.title
74LouisXIV
Bezoeker

Ik hoop dat Sony het oppakt. Alhoewel ik de indruk heb dat Sony straks alles betaald gaat aanbieden via het "Sony entertainment network"

profile.country.nl_NL.title
hedenha26
Bezoeker

Hi, heb het idee dat dit niet aan het toestel ligt, maar gewoon bij Sony. Ik heb een 46EX700 met hetzelfde probleem....

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

daar wordt muziek en video (film) op aangeboden, geen 'uitzending gemist' televisie.

profile.country.nl_NL.title
Marion.Theunisse
Bezoeker

We hebben pas een nieuwe Bravia gekocht, we konden idd even enkele zenders terugkijken , ik krijg nu ook de bovenstaande melding. Goed om te lezen dat ik niet de enige ben ik was al bang dat wijzelf iets verkeerd hadden ingesteld. Kon het met geen mogelijkheid vinden en/of herstellen,

Ben heel benieuwd of Sony hierin iets op korte termijn op kan vinden,

Groetjes,

Marion

profile.country.nl_NL.title
mariandl56
Bezoeker

Hoi,

Ook ik had diezelfde meldingen elke keer "Elementen gefilters".....

Ik heb gisteren een email gestuurd naar Sony Nederland en vandaag bericht terug gekregen als volgt:

"Dit is momenteel een probleem bij SBS. De zenders SBS6, NET5 en Veronica worden beheert door

1 bedrijf, SBS.

Zij zijn verantwoordelijk hierover.

Sony bezit de kanalen zelf niet.

Het is de verantwoordelijkheid van SBS om deze storing te herstellen, dus helaas moet ik U mededelen dat het

enigste wat U kunt doen is wachten tot SBS deze storing verhelpt."

Dus nu maar hopen dat SBS zelf dit zo snel mogelijk oplost.

Message was edited by: mariandl56

Message was edited by: mariandl56