annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Snelheid Internet voor Bravia

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Hansnieuwvennep
Bezoeker

Snelheid Internet voor Bravia

Wij hebben de KDK46EX720 en Internet provider Online (tot) 20MB.  (ADSL EXTRA)

De Dongle inmiddels verkregen en als wij muziekfilmpjes willen afspelen via Bravia Internet

dan duurt het laden hiervan best lang, ook tijdens het afspelen stopt hij telkens en gaat opnieuw laden.

Is hier nog iets aan te doen in het toestel of ligt dit wellicht aan het draadloze verbinding.

Thx..

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Gisteren heb ik mijn USB Dongle mogen ontvangen en natuurlijk direkt uitgeprobeerd. Zelf heb ik niet het idee dat mijn internet snelheid eronder geleden heeft. Filmpjes via youtube of Bravia-internet spelen vloeiend af. De signaal sterkte volgens de TV is drie van de vijf streepjes in mijn geval.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Je heb grote kans dat er geen optimale wifi connectie met de router is

Kan je de Dongle (tijdelijk) verlengen d.m.v. USB-verlengkabel (Action < 5 euro)?

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Hansnieuwvennep
Bezoeker

Dank alvast voor je antwoord.

Bij de Dongle zit een soort van verlengkabel waar de3 Dongle in pa

Kan ik deze ook wellicht proberen anders een verlegkabel. (jammer toch al die kabels...)

Thx, Hans

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Pa3eia bedoelt het in eerste instantie als een test, om te zien of het daar aan ligt of aan iets anders.

profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Probeer anders de connectie (tijdelijk) te realiseren met een vaste kabel zodat je weet wat je aan snelheid mag verwachten. Als je die mogelijkheid hebt natuurlijk.

Een vaste aansluiting zal geen verliezen hebben zoals je die met Wifi vaak wel hebt door omringende storingsbronnen.

Als met de vaste aansluiting de snelheid al tegenvalt, dan zal dat met Wifi zeker niet beter worden.

Zelf heb ik ook tijdelijk een vaste aansluiting (tot ik mijn dongle heb ontvangen) en ik moet zeggen dat het niet tegenvalt. Wat minder snel dan op een PC, maar filmpjes op youtube etc. gaan prima.

profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Gisteren heb ik mijn USB Dongle mogen ontvangen en natuurlijk direkt uitgeprobeerd. Zelf heb ik niet het idee dat mijn internet snelheid eronder geleden heeft. Filmpjes via youtube of Bravia-internet spelen vloeiend af. De signaal sterkte volgens de TV is drie van de vijf streepjes in mijn geval.

profile.country.nl_NL.title
Hansnieuwvennep
Bezoeker

Heb van mijn provider een nieuw modem gekregen, vandaag geinstalleerd, even nog een belletje naar Online voor wat fine-tuning in de modem inzake WiFi  (gebruik ethernet met de pc) en werkt perfect! Dus zo te zien een oud (draadloos) slecht modem.