annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Dongle wil niet werken

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Boelmeister
Bezoeker

Sony Dongle wil niet werken

Hallo,

Ik heb een KDL-40ex711 tv. En ben er onwijs blij mee. Nu heb ik laatst de sony dongle gekocht UBA WR 100.

De tv ziet de dongle. hij herkend het. En kan via de tv mijn wifi netwerk thuis zien. Ik ga dan ook alle instellingen langs. Voer mijn wpa2 sleutel in etc. En dan gaat hij verbinden. Dan krijg het volgende scherm:

Draadloos apparaat OK

Lokale toegang mislukt

Internettoegang mislukt

Terwijl ik mijn mobiel in de buurt heb en die heeft wel gewoon internet via de wifinetwerk.

Kortom wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat mijn tv op het wifi netwerk komt.

Groetjes

Gerard

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1.

checken op tikfout in de netwerknaam  en de wpa2 sleutel

2.

Heb je zelf destijds je mobiel zo ingesteld dat die verbinding kan maken? of heeft iemand dat voor je gedaan? Aan de routerzijde moet je, afhankelijk van hoe je die router beveiligd hebt, soms MAC adress opgeven van het apparaat dat je toegang wil geven. In dit geval het MAC-adress van je USB-stick.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1.

checken op tikfout in de netwerknaam  en de wpa2 sleutel

2.

Heb je zelf destijds je mobiel zo ingesteld dat die verbinding kan maken? of heeft iemand dat voor je gedaan? Aan de routerzijde moet je, afhankelijk van hoe je die router beveiligd hebt, soms MAC adress opgeven van het apparaat dat je toegang wil geven. In dit geval het MAC-adress van je USB-stick.

profile.country.nl_NL.title
tihovin
Ontdekker

Hallo ik zit met het zelfde probleem bij mij werkt de dongle ook niet op de 40 ex711 tv krijg hetzelfde scherm in beeld computer en wii werken wel . help

groetjes t

Message was edited by: tihovin

Message was edited by: tihovin

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Schakel tijdelijk je beveiliging in de router eens uit!!!

Hoogstwaarschijnlijk is er dan wel verbinding met internet.

Kies voor een ander soort beveiliging (bijv. mac-adres filtering) voor het wifi netwerk.

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!