annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

waarom kan ik geen flash player zien op het net met mijn KDL-32EX720

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
kdlkijker
Bezoeker

waarom kan ik geen flash player zien op het net met mijn KDL-32EX720

Recent deze SMART tv gekocht.

Leuk speeltje met veel mogelijkheden. Helaas veel betaaltroep erop.

Internet heeft tegenwoordig zoveel opties om film te zien of series, maar de brouwser van mijn toestel ondersteund die media niet.

Ik heb al veel geprobeerd, maar niets opend, behalve de utube fimpjes.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?

Groeten

M

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Het valt te omzeilen met DLNA streaming van video over je netwerk naar je TV.

Op een ander apparaat (laptop, tablet, smartphone) moet je dan streaming software draaien, die webcontent kan doorpassen naar je tv.

bijvoorbeeld ps3mediaplayer (PC) of MyTwonky / TwonkyBEAM (PC en Smartphone platformen)

werkt redelijk eenvoudig met de 2011 modellen zoals 521 en 721/725. Met 2010 modellen is het lastiger.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Helaas is er geen FlashPlayer of Silverlight ondersteuning op deze TV. Veel sites maken daar gebruik van voor het afspelen van filmpjes. Dat zal dus in dit geval niet lukken.

profile.country.nl_NL.title
equifree
Bezoeker

Nou dan ben ik bang dat Flash Player ook niet werkt op de Kdl 40 cx 521! Of is er iemand die mij kan vertellen hoe ik met deze tv FP filmpjes kan bekijken op het internet?

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Het valt te omzeilen met DLNA streaming van video over je netwerk naar je TV.

Op een ander apparaat (laptop, tablet, smartphone) moet je dan streaming software draaien, die webcontent kan doorpassen naar je tv.

bijvoorbeeld ps3mediaplayer (PC) of MyTwonky / TwonkyBEAM (PC en Smartphone platformen)

werkt redelijk eenvoudig met de 2011 modellen zoals 521 en 721/725. Met 2010 modellen is het lastiger.