annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Web browsing met KDL37EX720

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
just-ervin
Bezoeker

Web browsing met KDL37EX720

Beste technici,

Ik zit met het volgende:

Is het mogelijk met mijn KDL37EX720 ook zelf webpagina's in te voeren en zoeken zoals www.google.nl?

Ik vind het een prachtig toestel met leuke makkelijke en handige functies maar mis toch bij internet tv de mogelijkheid om zelf webpagina's in te voeren.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Mvg,

Ervin Fajkovic

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ja dat is mogelijk.

druk op options.

kies url invoeren

je afstandsbediening is het toetsenbord.

heb je een smartphone of tablet (android of iphone/ipad) met wifi en je tv op zelfde netwerk aangesloten, dan is er ook een app Media Remote (Sony) die dat ook kan, met die app heb je een prettiger interface om tekst in te voeren dan je afstandsbediening. Je kunt apparaat/app en Tv in Home / instellingen / netwerk / Registratie van media remote-apparaat   aan elkaar koppelen. Alleen voor 2011 modellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ja dat is mogelijk.

druk op options.

kies url invoeren

je afstandsbediening is het toetsenbord.

heb je een smartphone of tablet (android of iphone/ipad) met wifi en je tv op zelfde netwerk aangesloten, dan is er ook een app Media Remote (Sony) die dat ook kan, met die app heb je een prettiger interface om tekst in te voeren dan je afstandsbediening. Je kunt apparaat/app en Tv in Home / instellingen / netwerk / Registratie van media remote-apparaat   aan elkaar koppelen. Alleen voor 2011 modellen.