annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Camera-Sony SLT 58 K

OPGELOST
freddy00
Lid

Camera-Sony SLT 58 K

Voor het eerst een Camera van Sony moeten laten doorsturen er mankeert iets aan het scherpstellen, als ik foto's maak en kijk erna op het scherm zijn ze altijd mooi scherp, maar als ik ze overdraag naar de PC zijn een grot gedeelte wazig en niet meer scherp,wat er juist gebeurt is heb ik het radden naar, ikzelf werk nogal veel op actiefoto's zoveel beelden in korte tijd gelukkig is hij nog op garantie, hopelijk hoef ik niet te lang te wachten erop, Media markt  sprak van een paar weken hoogstens drie benieuwd

Freddy00
Tags (2)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
freddy00
Lid

Wel ik heb geluk gehad, gister kreeg ik al een bericht van Media-Markt dat men camera terug was en hersteld, ik heb hem gisteravond nog afgehaald, ze hadden een nieuwe spiegel moeten plaatsen, ook ze hebben hem nog volledig gepoetst, en de testen waren goed,vandaag al eventje geprobeerd werkte weer als nieuw, ben blij hem terug te hebben, binnen op 17 sep. s'avonds en op 2 oktober terug snelle herstelling, bedakt alvast,grt,Freddy

Freddy00

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Leuk te horen dat het vlot ging! Veel plezier met je "herboren" camera!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Freddy,

 

Niet zo leuk nieuws natuurlijk, hopelijk komt het snel goed.

 

Je zou ook eens moeten controleren of het geen gebruikersfout is. Om scherpte op je camera te controleren kan je best vergroten als je de foto herbekijkt. Als je naar een foto kijkt, druk dann 1x op de knop met het vergrootglaasje (in het blauw). Als het hierop scherp is, dan moet het zeker ook op de pc scherp zijn.

 

Om ook bepaalde zaken uit te sluiten: fotograferen bij minder licht (en dus hogere iso's) resulteert altijd in scherpteverlies. Ook kan de lens de oorzaak zijn, of niet nauwkeurig scherpstellen, etc...

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
freddy00
Lid

Bedankt voor de info,ga er zeker opletten als hij terug is van de hersteldient

Freddy00
freddy00
Lid

Wel ik heb geluk gehad, gister kreeg ik al een bericht van Media-Markt dat men camera terug was en hersteld, ik heb hem gisteravond nog afgehaald, ze hadden een nieuwe spiegel moeten plaatsen, ook ze hebben hem nog volledig gepoetst, en de testen waren goed,vandaag al eventje geprobeerd werkte weer als nieuw, ben blij hem terug te hebben, binnen op 17 sep. s'avonds en op 2 oktober terug snelle herstelling, bedakt alvast,grt,Freddy

Freddy00
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Leuk te horen dat het vlot ging! Veel plezier met je "herboren" camera!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training