annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update KD-55A85

profile.country.NL.title
MarcoHolland68
Nieuw

Firmware update KD-55A85

Vandaag een Sony Bravia KD-55A85 gekocht en tot mijn verbazing en schrik zit er "maar" HDMI 2.0 op en met het oog op de aanschaf van een next-gen gameconsole is dat toch wel een must.
Komt er binnenkort een firmware update? anders breng ik de TV terug en ruil ik hem voor een LG 55CX6LA

Groetjes Marco

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

HDMI 2.0 werkt perfect met de PS5 hier!


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
MarcoHolland68
Nieuw

Hoi Tom, 
bedankt voor je antwoord maar ik denk dat jou PS5 nog beter kan presteren 😉

De PlayStation 5 blijkt momenteel een maximale bandbreedte van 32Gbit/s te ondersteunen via de HDMI 2.1-standaard. Dat is lager dan de 40 of 48Gbit/s die benodigd is om 4k-beelden met 120fps weer te kunnen geven zonder chroma subsampling.

 

Groetjes M.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Hoi Marco,

HDMI 2.1 is een hype, er is nog geen enkele game die er gebruik van maakt.

Ik ben er vrij van overtuigd dat de (Playstation) ‘grote AAA’ games geen 120 frames gaan aanbieden, vooral omdat het lijkt dat de meeste maar 30 gaan worden. Ik denk dat het met een PS5 PRO ook maar op 60 fps gaat blijven hangen.
Het hangt er naar mijn mening dus vooral van af wat je zelf wilt. ik denk dat HDMI 2.0 dikke prima is om de PS5 games op goede kwaliteit te kunnen draaien.

Sony maakt de PS5 en ook de A8 TV, en die zou geen PS5 verkopen zodat de gamers een ander merk TV gaan kopen.

Ik ben bijzonder tevreden met de kwaliteit van de PS5 op mijn A89.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een je maak er dus geen punt, van het ontbreken van VRR & ALLM ?

 

Wat is ALLM en VRR? 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
MarcoHolland68
Nieuw

Variable Refresh Rate (VRR), Auto Low Latency Mode (ALLM) , FreeSync en HGiG HDR tone-mapping worden allemaal ondersteund.
(https://www.pocket-lint.com/nl-nl/tv/reviews/lg/152197-lg-oled-gx-recensie-oled65gx6la-4k-tv

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Allemaal overrated,  vriend van mij heeft de LG en er is werkelijk geen verschil met het spelen van games bij hem op zijn TV of op mijn TV.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________