annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hide volume indicator after update v112.633.060.1

profile.country.BE.title
Gampelaere
Nieuw

Hide volume indicator after update v112.633.060.1

After updating to 

v112.633.060.1

There is how a volume indicator when controlling the volume of my external av receiver. This is really annoying as it's always in front of the subtitles and I just think its a lot nicer not to show the volume indicator as I can hear the volume going up or down! Please sony add the option to hide this as I can't downgrade the firmware....

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

<quote>

Volume-indicator verbergen na update v112.633.060.1

Na het updaten naar 

v112.633.060.1

Er is een volume-indicator die oplicht bij het regelen van het volume van mijn externe AV-receiver. Dit is echt irritant, omdat hij altijd voor de ondertiteling staat. Ik vind het gewoon veel fijner om de volume-indicator niet te zien, omdat ik het volume hoor stijgen of dalen! Sony, voeg alsjeblieft een optie toe om dit te verbergen, want ik kan de firmware niet downgraden..

Dit is de Nederlandse/Belgiesche Sony Community met als voertaal Nederlands.

De volume indicator is al jaren aanwezig in de software van de Sony Bravia's TV, maar in de huidige software ontbrak deze als de volume knop werd gebruikt. In de laatste software update is deze weer toegevoegd.

Ter info: downgraden is niet mogelijk.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
brambo
Nieuw

Inderdaad, zeer vervelend probleem. Ik heb mijn Sony Bravia TV nu een jaar en hij heeft nooit met geen enkele voorgaande software versie de volume indicator getoond. Nu met de laatste bovengenoemde versie is hij er plots. 

Op zijn minst een optie om deze te terug te verbergen zou op zijn plaats zijn. De volume indicator staat altijd op de meest vervelende plaats.

Bedankt,

Mvg

Bram