Deel jouw ervaring!
Weet iemand hoe ik de instellingen van de tv kan veranderen wanneer ik het geluid van de TV aan wil zetten maar ook gelijktijdig het geluid van de versterker. Dit heeft goed gewerkt maar na de update werkt het opeens niet meer. Ik kan nu of het geluid van de versterker nemen of alleen het geluid van de tv aanzetten.
Hi Patrick,
Welkom op het Sony forum!
Wellicht heeft een van onze experts een tip voor je. Zo niet, dan zal ik het tevens intern voor je navragen.
Groeten,
Noa
Wil jij het navragen voor mij aub.
Hi Patrick,
Zal ik doen!
Jammer dat je niet vermeld van welke verbinding gebruik gemaakt wordt tussen de AG9 en de versterker (type???).
Helaas is er geen instelling (meer) voor om het gelijktijdig de audio in te stellen.
Als je de AG9 verbind d.m.v. en optische kabel met de versterker gaat het lukken.
suc6 ermee,
73's
Ik heb de tv aangesloten met een hdmi kabel (Oehlbach 4k 2.1) en een optische kabel (van den Hul) gezien er geen arc aansluiting is op de bose 525 set. Op de tv heb ik de instelling staan voor audio/versterker ipv tv speaker.
Voor zover ik weet kun je niet tegelijk het geluid op TV en versterker weergeven.
Is ook logisch omdat dat een heel raar geluid door elkaar geeft.
@Noa_Sony Waar blijven die experts van Sony dan, ik heb ze hier nog niet gezien?
@HereIsTom schreef:
Voor zover ik weet kun je niet tegelijk het geluid op TV en versterker weergeven.
Wel als de optische verbinding wordt gebruikt.
73's
Maar dat is juist het rare ik heb dus zowel de hdmi als de optische kabel aangesloten maar kan het geluid niet meer van de tv aanzetten met de afstandbediening van de tv als hij op de instelling audio staat oftewel versterker staat (instelling op de tv).
En als je de HDMI eens los haalt, werkt het dan wel?