anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A55 Pytania

oldguest
Początkujący

A55 Pytania

1. Kiedy będą dostępne
2. Potrzebuje obiektywu z około 15x zoomem jasnego gdyż często fotografuje nagrywam filmiki z samolotów / helikopterów. Co prawda mam ograniczony budżet więc nie stać mnie na obiektyw za 5000zl a prawdę pisząc niestety nie siedzę za bardzo w temacie obiektywów i nie znam się aż tak.
3. Jak działa GPS czy są problemy ze złapaniem sygnału itp.

Pozdrawiam

69 ODPOW. 69
invisible-----
Początkujący

1. Czy podczas kręcenia filmów można przybliżać i oddalać?
2. Jaki będzie efekt, jeśli z BODY A55, który ma stabilizację, użyjemy obiektywu, który ma stabilizację?

profile.country.pl_PL.title
kuraq.
Poszukiwacz

Czołem
1) Jeśli jeśli korzystasz z obiektywu zmiennoogniskowego, to podczas filmowania możesz korzystać z 'zoomu'.
2) Nie wiem, czy podczas filmowania jest tak samo, jak podczas robienia zdjęć, ale przy foceniu użycie dwóch stabilizacji powoduje poruszenie obrazka, gdyż nie są one ze sobą połączone i nie mogą ze sobą współgrać. Dlatego lepiej korzystać tylko z jednego rodzaju, którego? To już Twoja decyzja :c20

Starosta.
Początkujący

invisible napisał(a):

1. Czy podczas kręcenia filmów można przybliżać i oddalać?

Tak. pod warunkiem, że użyjemy obiektywu zmiennoogniskowego :)

invisible napisał(a):

2. Jaki będzie efekt, jeśli z BODY A55, który ma stabilizację, użyjemy obiektywu, który ma stabilizację?

Wtedy zdecyduj, której stabilizacji chcesz użyć. Użycie dwóch stabilizacji mija się z celem. Jedna z drugą się nie dogada :c20

Jeżeli użyjesz stabilizacji tylko tej w aparacie będziesz mógł nagrywać filmy do przez ok. 9 minut (według informacji producenta). Dłuższe nagrywanie jest niemożliwe z powodu nagrzewania się matrycy.

Jeżeli użyjesz stabilizację w obiektywie, będziesz mógł nagrać film do 29 minut. Dłuższego nie nagrasz z powodu ograniczeń.