anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

dylemat 450/550

Alkuba
Początkujący

dylemat 450/550

Witam!

Jestem nowym forumowiczem a zarazem przyszłym właścicielem... no właśnie i tu się zaczyna mój problem. Mam faworytów jak w temacie biorę pod uwagę :c56 450 i :c56 550. Mało jest opini na temat :c56 450. Trzymałem już w ręku te modele (wiadomo mają wymiarowo ten sam korpus) najbardziej mi przypasowały one do gustu niżeli porównywać konkurencje w tej cenie, ale wracając pytania moje są następujące. Jako że jestem totalnym amatorem czy właśnie np brak uchylnego ekranu bedzie mocno mi wadziło (osobiście nie uważam tego za coś super ważnego dlatego się pytam)? Czy to Quick AF Live View System też bardzo bedzie mi potrzebne? Pytania może są i banalne ale nie ma mi kto na nie odpowiedzieć. Jest to mój pierwszy DSLR więc chciałbym dobrze wydać ciężko zarobione pieniądze :) Aparat bedzie używany raczej do tego co mnie otacza będzie zależało to od chwili natchnienia i chęci nauczenia się czegoś nowego.

no i ogólnie może mógłby ktoś wystawić takie porównanie co faktycznie lepiej kupić czy :c56 450 czy :c56 550, czytając opisy tych aparatów dużo się właśnie nie różnią a takiego konkretnego zestawienia jeszcze nikt nie zrobił :)

Dziękuje za wyrozumiałość i Serdecznie Pozdrawiam Forumowiczów!!

13 ODPOW. 13
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Alkuba napisał(a):

czytając opisy tych aparatów dużo się właśnie nie różnią a takiego konkretnego zestawienia jeszcze nikt nie zrobił :)

Witaj,

Jednak ktoś pokusił się o zestawienie różnic ;)
Mam nadzieję, że to pomoże:

RASTX napisał(a):

Poniżej główne różnice pomiędzy modelami A450 i A550. Być może wszystko jest dla Was oczywiste, ale w ten sposób unikniemy nieprawdziwych informacji.

Główne różnice pomiędzy modelami A450 / A550:

1. Wizjer:
- model A550 ( 95 % / 0.80x ), ( odległość oka od wizjera do 19 mm )