anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Proszę o pomoc

Chiquit
Początkujący

Proszę o pomoc

Witam. Chciałbym prosić o radę. Mam zamiar zakupić jedną z lustrzanek Sony :c56 jednakże nie mogę zdecydować się którą. Kasa którą mogę przeznaczyć to tylko około 2000 zł. Znalazłe 3 opcje które dość mocno mnie zaciekawiły. Mianowicie : Sony Alpha A500L + DT 18-55mm (1960 zł) , Sony DSLR-A380Y + DT 18–55 mm + DT 55–200mm (1919,42 zł) i Sony Alpha A450L + 18-55mm (1888 zł). Pojęcia nie mam na którą mogłbym się zdecydować. Czy ktoś mógłby mi poradzić która z powyższych może być najbardziej trafnym wyborem ? Jak ma się stosunek ceny do jakości każdego z powyższych aparatów? Dodam również, że ma być to moja pierwsza lustrzanka aczkolwiek miałem już do czynienia z lustrzanki i mogę powiedzieć, że jeśli chodzi o fotografię to jestem półprofesjonalistą. Ponadto też chciałbym ją wykorzystywać tak samo do zdjęć krajobrazu jak i ludzi czy jakichś ciekawych wydarzeń typu koncerty, pokazy fajerwerków itp. Prosiłbym też o napisanie czym dokładnie różnią się te lustrzanki i jak te różnice wpływają na jakość zdjęć. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

6 ODPOW. 6
oldguest
Początkujący

z tego co zaproponowałeś to dal półprofesjonalny moim skromnym amatorskim zdaniem będzie najlepsza a500 a raczej zestaw a500L

profile.country.en_GB.title
Michal.
Poszukiwacz

arekbartosz napisał(a):

z tego co zaproponowałeś to dal półprofesjonalny moim skromnym amatorskim zdaniem będzie najlepsza a500 a raczej zestaw a500L

Chyba że nie jest Ci do szczęścia niezbędne LV to 450 ;)

Chiquit
Początkujący

*arekbartosz widzę że sam używasz a500. Zadowolony jesteś z tego modelu ? Dobre robi zdjęcia i jest w miarę uniwersalny?

oldguest
Początkujący

ja bardzo świetny sprzęt pod każdym względem :)
a co do zdjęć to zapraszam do galerii można samemu ocenić :) (polecam bardziej pod koniec)