anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

statyw.

chokechain
Początkujący

statyw.

Mam pytanko, ponieważ jestem amatorką fotografii i chce zakupić sobie statyw.
http://allegro.pl/item1030440974_statyw ... s_gdy.html czy ten będzie pasował do a300? czy musi być jakiś specjalny, każdy statyw pasuje do każdego aparatu?

15 ODPOW. 15
armalite
Początkujący

chokechain napisał(a):

http://allegro.pl/item1030440974_statyw ... s_gdy.html" target="_blank czy ten będzie pasował do a300? czy musi być jakiś specjalny, każdy statyw pasuje do każdego aparatu?

Będzie pasował. Każdy pasuje do wszystkiego, w zasadzie, chyba, że jest jakaś specjalistyczna głowica deo specjalistycznego aparatu, ale na Allegro tego nie znajdziesz...

Natomiast odradzam ten zakup. Po kilku sesjach nóżki będą bardziej rozklekotane niż co warte. Statyw musi być solidny, nie może drżeć na wietrze, nie może się przewracać od pędu przejeżdżającego obok samochodu. Za 40 zł takiego nie znajdziesz, tu niestety jakość kosztuje.

chokechain
Początkujący

armalite napisał(a):

chokechain napisał(a):

http://allegro.pl/item1030440974_statyw ... s_gdy.html" target="_blank" target="_blank czy ten będzie pasował do a300? czy musi być jakiś specjalny, każdy statyw pasuje do każdego aparatu?

Będzie pasował. Każdy pasuje do wszystkiego, w zasadzie, chyba, że jest jakaś specjalistyczna głowica deo specjalistycznego aparatu, ale na Allegro tego nie znajdziesz...

Natomiast odradzam ten zakup. Po kilku sesjach nóżki będą bardziej rozklekotane niż co warte. Statyw musi być solidny, nie może drżeć na wietrze, nie może się przewracać od pędu przejeżdżającego obok samochodu. Za 40 zł takiego nie znajdziesz, tu niestety jakość kosztuje.

mi nie potrzebny jest lepszy ;) ja potrzebuje tylko do domu. Interesuje się modą i prowadze bloga gdzie umieszczam moje zestawy, wiec tylko ja + samowyzwalacz.

armalite
Początkujący