Deel jouw ervaring!
Sinds anderhalve week ben ik eigenaar van de HT-ZF9. Prima geluid alleen merk ik dat bij sommige audiosignalen op TV via de Ziggo Next box of via de Netflix app op onze Samsung tv ( eigenlijk al het geluid wat door de TV komt ) het geluid kort blikkerig is.Het lijkt wel of alle bass en zowel subwoofer, soundbar zelf en de rear speakers weg valt. Als ik de uitzending of aflevering terugspoel naar het moment dat het blikkerig is is het nog steeds zo. Het lijkt erop dat de uitzending een signaal verstuurd wat de ZF9 niet goed kan handelen.
Nu heb ik RF al een keer aan en uit gezet op de soundbar maar het probleem blijft bestaan.
Nu moet ik wel zeggen dat bij ons vertical sound altijd aanstaat. Je zou verwachten dat dit geen probleem mag veroorzaken.
EDIT: Maakt niet uit op welke audio bron de TV staat mbt PCM of direct Bitstream.
Iemand die met mij mee kan denken anders ben ik bang dat ik hem ga omruilen of mijn geld ga terugvragen want het komt te vaak voor.
Lijkt erop dat het probleem wordt veroorzaakt door de bron waar het audio signaal vandaan komt.
Al gekeken naar de Audio instellingen van de TV?
73's
Dat ben ik inderdaad vergeten erbij te zetten. Op Zowel PCM of Bitstream naar PCM DTS of Dolby heb ik het ook.
Voorheen had ik een cinemaset en daar kwam het probleem niet in voor.
Mag ik bumpen?