Deel jouw ervaring!
Mijn AV set DBV-N9200 start 's nachts' spontaan op. Dit gebeurt altijd zo rond 03.00 uur 's nachts en na de AV-set weer uit gezet te hebben start ie na zo'n 3,5 weer spontaan op. Normaliter gaat de set 24.00 uur uit.
Wat kan hier de oorzaak van zijn. De nieuwste software update van 2019 is vanuit fabriek geïnstalleerd.
Ander probleem is dat het apparaat soms niet meer reageert op een functietoets, systeem blijft zogezegd hangen in de software. Na door de 230 Vac eraf gehaald te hebben en weer aangesloten functioneert het systeem weer.
Ook hiervan zou ik de oorzaak graag weten.
Zit er een dikke bug in de software of is de AV-set gevoelig voor omgevings of netspannings stoorpulsen?
Wie een antwoord of oplossing weet, help mij please uit deze problemen. Bvd
Goedemorgen,
Bedankt voor uw vraag.
Erg vervelend dat uw systeem spontaan opstart, een mogelijke oplossing hiervoor is een stroomblok met een schakelaar.
Wat betreft uw probleem met de functietoets, dit wordt voor u nagevraagd en ik hoop u snel met een reden van het probleem en een eventuele oplossing te voorzien.
Na dit verder uitgezocht te hebben is er helaas geen simpele oplossing voor het probleem met de functie toets.
Bij reparatie van dit probleem wordt dan het moederbord vervangen.
Met vriendelijke groet,
Olav