Deel jouw ervaring!
Dag allemaal.
Sinds kort heb ik een Sony CMT-SBT20B (DAB/FM) minisetje staan. Echter, op de plek waar deze staat opgesteld is DAB ontvangst onmogelijk als ik de meegeleverde draadantenne aansluit. Nu wil ik m.b.v. een buitenantenne met coax wel ontvangst realiseren. Maar de aansluiting aan de achterzijde van deze set ziet er wat merkwaardig uit.
Wie, o wie kan mij vertellen waar ik de juiste connector kan verkrijgen en welk type dit is. Ik heb van alles en nog wat in huis gehaald maar nog niets passend kunnen vinden.
Alvast dank voor het meedenken en een vriendelijke groet.
suc6 ermee,
73's
In ieder geval een stukje verder gekomen echter welk type is dat stekkertje? Dat is iets dat ik nergens kan vinden.
De stekker van de bijgeleverde draadantenne, ofdat deze ergens te koop is, is maar de vraag?
73's
Omdat ik de normaal gesproken meegeleverde draadantenne niet in mijn bezit heb, dan ook geen stekkertje. Ik heb gekeken of ik iets dergelijks op de kop kan tikken, maar €20,- en soms nog meer voor zo iets ga ik natuurlijk niet doen. Ik probeerde ook met het benaderen van Sony Nederland om wat meer info te krijgen over antenne impedantie, verkrijgbaarheid van connector enz. Echter stuit ik op een enorm blok van (laat ik het maar zachtjes omschrijven) niet willen meewerken in het vinden van een oplossing. Een ding weet ik inmiddels zeker; "This is my last Sony." Want ook nu is weer gebleken dat ervaringen uit het verleden nog steeds geen beeld voor de toekomst is. Ik ben er dus compleet op afgeknapt. Alle meedenkers wil ik bedanken.