annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

h.ear MD100ABN niet zichtbaar in bluetooth lijst

profile.country.NL.title
Annamiek
Ontdekker

h.ear MD100ABN niet zichtbaar in bluetooth lijst

Ik heb een h.ear MD100ABN gekocht om muziek te luisteren op mijn Dell laptop, Sony TV en Iphone6S. Helaas wordt de koptelefoon door al deze apparaten niet herkent.

Wat moet ik doen om dit wel voor elkaar te krijgen?

Hij maakt wel verbinding met een Microsoft telefoon en werkt dan naar behoren.

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Verbinding maken met een TV moet je alvast uit je hoofd zetten. Dit is helaas niet mogelijk. 

De verbinding met je laptop moet mogelijk zijn. Ik ervaar dat er een goede bluetooth driver nodig is om headphones te laten werken. Als je een beetje Googled, kom je al een heel eind. 

De iPhone moet deze headphone zien als hij in pairing modus staat. Dus zeker weten dat de headphone niet automatisch koppelt met iets anders? 

Je kunt eventueel een reset proberen. Headphone op je PC aansluiten via USB. Vervolgens de powerknop en de NC knop ingedrukt houden. 

Hoop dat dit helpt! 

profile.country.NL.title
Annamiek
Ontdekker

Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd op mijn Dell laptop, maar deze kan de koptelefoon nog steeds niet vinden. Ook resetten van de koptelefoon helpt niet.

Wat kan ik nu nog doen?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hmm, het koppelen met een PC ligt echt aan de bluetooth driver van de PC zelf.

Ik krijg de mijne gekoppeld door het apparaat handmatig toe te voegen bij bluetooth apparaten toevoegen. 
Kan zijn dat de drivers niet goed zijn. Kijk of je andere bluetooth drivers kunt installeren? 

profile.country.NL.title
Annamiek
Ontdekker

Beste her/mevrouw, 

Om mijn Sony MD100ABN te koppelen aan mijn versterker heb ik de sennheiser bt t100 audio transmitter gekocht. Het lukt echter niet om deze aan elkaar te verbinden. Met mijn beats studio lukt het wel. Wat moet ik doen? Dit is namelijk het zoveelste bluetooth apparaat waarmee de Sony MD100ABN geen verbinding mee wil maken. Erg frustrerend! Vooral voor zo'n dure koptelefoon.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Annamiek  schreef:

Beste her/mevrouw, 

Wat moet ik doen? Dit is namelijk het zoveelste bluetooth apparaat waarmee de Sony MD100ABN geen verbinding mee wil maken. Erg frustrerend! Vooral voor zo'n dure koptelefoon.

Wat je moet doen?

Het juist typenummer van je dure koptelefoon met ons te delen, Sony heeft namelijk geen hoofdtelefoon met het typenummer MB1000ABN.

Tip:

Veelgestelde vragen over Bluetooth voor audioproducten.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Annamiek
Ontdekker

Wat een vriendelijke reactie, erg fijn dat u de moeite neemt om te reageren. 

Het gaat om de Sony MDR-100ABN, zoals ook in de titel staat van deze topic. 

Bij voorbaat dank voor uw prettige afhandeling. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Annamiek  schreef:

Het gaat om de Sony MDR-100ABN, zoals ook in de titel staat van deze topic. 

Ziet helaas nergens het juiste type in deze topic, op dit antwoord na.

Maar nu ter zaken na eindelijk 3 jaar met het juiste type,

De MDR-100ABN funcioneerd met de BlueTooth verbinding met het LDAC protocol

LDAC™: voor de overdracht van hi-res audiobestanden

LDAC ondersteunt verschillende overdrachtsnelheden afhankelijk van uw draadloze omgeving. Hiermee kunt u genieten van hi-res audiobestanden met uitzonderlijke geluidskwaliteit van bijna hi-res, doordat gegevens worden verzonden op de maximale overdrachtsnelheid: 990 kbps (circa drie keer zoveel gegevens als bij conventionele Bluetooth®-audio). Met LDAC geniet u van een verbeterde draadloze luisterervaring voor al uw muziek, zoals de artiest het heeft bedoeld.

Nu is de vraag ofdat de Dell laptop, Sony TV (???),Iphone6S en de Sennheiser bt t100 LDAC via de BlueTooth verbinding ondersteunen. De Sony TV is zo op te zoeken als het type bekend wordt gemaakt, de rest zal je zelf moeten onderzoeken. We hebben tenslotte geen glazenbol ter beschikking.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Annamiek
Ontdekker

Bedankt voor het reageren. Ik hoop dat je de frustratie snapt als je al 3 jaar zit te klote met die koptelefoon. Kan je een suggestie doen voor een bluetooth audio transmitter die ldac ondersteunt? Ondanks dat je geen glazenbol hebt, lijk je wel kennis van zaken te hebben.