annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HT-ST5000 gaat regelmatig naar home scherm na switchen functies TV

profile.country.NL.title
stuurjan
Ontdekker

HT-ST5000 gaat regelmatig naar home scherm na switchen functies TV

Ik heb een Sony HT-ST5000 aangeloten op een OLD TV met een Ziggo Next mediabox. Alles via HDMI, alles gaat ook goed aan en uit met 1 afstandsbediening. Het enige wat mij gewoon niet lukt om goed te krijgen is dat na switchen functionaliteit, bijv van media server (streamen film van laptop via DLNA op TV) weer terug naar gewoon TV kijken met de Next Mediabox dan doet alles het, maar komt de Sony HT-ST5000 soundbar weer met het scherm welke je ziet als je op de home toets drukt van de Sony AB (het scherm met alle instellingen). Ik ga ervan uit dat dit te maken heeft met een instelling in de Sony, maar ik kan het maar niet vinden.

Heeft er iemand een suggestie, alles werkt wel maar we moeten regelmatig de Sony AB erbij pakken om weer op OK te drukken als we geswitched en dat is niet erg handig.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het HDMI probleem?

Waaraan is de mediabox op aangesloten (OLD? TV of ST5000).

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
stuurjan
Ontdekker

Excuses voor late reactie. Ik heb de bekabeling weggewerkt dus moest alles even openwerken omdat ik niet meer uit mijn hoofd weet wat bevestigd is aan welk apparaat. De mediabox is aangesloten op de Sony ST5000 soundbar en vanaf de soundbar gaat de HDMI naar de OLED TV. Ik hoop dat dit helpt en of je een oplossing weet om dit te verhelpen? Dank alvast voor het meedenken

profile.country.NL.title
stuurjan
Ontdekker

Heeft er nog iemand een suggestie???????