Deel jouw ervaring!
Hallo,
Een tijdje geleden heb ik mijn nieuwe nintendo switch aangesloten op de tv en had ook gelijk geluid erbij. Maar ineens viel het geluid van mijn soundbar weg. Ik krijg het niet meer voor elkaar om geluid uit mijn soundbar te krijgen. Ik heb een andere kabel geprobeerd, een update gedaan, een reset gedaan. De switch afgekoppeld en bovenstaand opnieuw geprobeerd, niets werkt. De bluetooth verbinding doet het trouwens wel. Maar krijg hem niet meer gekoppeld met mijn tv. Als ik de tv instelling op HDMI ARC wil zetten springt hij elke keer weg. Hij is zelfs opgestuurd naar sony maar er scheen niets aan de hand te zijn. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe het op te lossen is? Vindt het een beetje jammer om een soundbar van dik 700,- voor accessoires neer te zetten.
De ZF9 is ter reparatie aangeboden en er was niets aan de hand.
Al eens aan de TV gedacht?
Heb het idee dat het ergens in de configuratie misgaat.
suc6 ermee,
73's
Hoi @Lschlotter,
Wat bedoel je precies met dat de TV wegspringt als je de instelling op HDMI ARC zet?
Ik weet niet wat voor TV je hebt, maar misschien zit de kabel wel in de verkeerde poort? De Switch heeft standaard CEC geactiveerd, dus als je het apparaat aanzet dan schakelt die zender automatisch in. Mocht je niet de ARC poort gebruiken, dan zou dit veel verklaren.