annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Krakend scharnier linker oorschelp SOny WH-1000xm3

profile.country.NL.title
DeMul1990
Ontdekker

Krakend scharnier linker oorschelp SOny WH-1000xm3

Beste Sony,

Bij mijn linker oorschelp van mijn Sony WH-1000XM3 maakt het scharnier een vervelend geluid zodra ik mijn hoofd beweeg of over een bobbel heen rij. Het lijkt alsof dit scharnier net te veel ruimte heeft om te bewegen en daardoor gaat kraken. het geluid komt dan versterkt door in de oorschelp. Mijn rechter oorschelp kent dit probleem gelukkig niet.

Is dit een bekend probleem en zo ja, wat kan ik hier aan doen?

Vriendelijke groeten,

Martijn

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen Martijn,

Vervelend dat er iets in de headphone kraakt! Wanneer heb je hem aangeschaft ? Mocht je hem nog kunnen ruilen in de winkel, zal ik dat zeker aanraden. 

Groeten,

Bibi

profile.country.NL.title
DeMul1990
Ontdekker

Hi Bibi,

Omruilen is helaas niet meer mogelijk. Dit is al mijn 2e set, met de eerste had ik ruis in mijn oorschelp. De retourtermijn is verlopen. Ik heb contact opgenomen met Amazon, zij bieden reparatie aan (fabrieksgarantie), maar dan ben ik de headphones wel 2 weken kwijt. 

Zijn er nog andere acties? 

Gr Martijn

profile.country.NL.title
DeMul1990
Ontdekker

Hi Bibi,

Is dit Uberhaupt een bekend probleem bij de koptelefoon.

het betreft de scharnieren net boven de Sony Logo's waar je je oorschelpen mee kan draaien. Hier gaat iets mis met de scharnieren die daar ingebouwd zitten. 

Ik heb van Amazon nieuwe gekregen, maar deze heeft het probleem nu aan het rechteroorschelp. Tijdens het zitten valt het mee, maar zodra je gaat lopen of fietsen, dan wordt het kraken hoorbaar en verpest het de luisterervaring. 

Ik ga weer contact opnemen met Amazon om te zien of ze me kunnen helpen, maar ben wel benieuwd of het bij Sony bekend is?

Gr,

Martijn