Deel jouw ervaring!
Beste medelotgenoten Sony , help me aub uit de brand:
Met geen mogelijkheid lukt het mij mijn recent aangeschafte Sony WF-1000XM3 oordopjes te verbinden met mijn PC met Windows 10.
Speciaal hiervoor heb ik de Asus USB-BT400 Bluetooth adapter aangeschaft en geïnstalleerd.
Windows 10 ( alle recente updates) herkent de adapter, maar m'n oordopjes helaas NIET !
mijn oordopjes hebben de meest recente update, en ik ben er zeer tevreden over en wil ze graag gaan gebruiken met mn PC ( Steam) games.
Aangezien ze altijd direct connecten met m'n iPhone 8 heb ik uiteraard hiervan de bluetooth uitgezet: Windows 10 blijft maar zoeken...……...
Elk advies is welkom, bij voorbaat dank !!
Goedemiddag,
Mogelijk ligt het probleem bij de Bluetooth adapter die je hebt aangeschaft. Dit moet namelijk een Bluetooth 5.0 dongle zijn. Mogelijk vind je in dit topic meer informatie:
Mocht dit niet het probleem zijn, dan ga ik het natuurlijk verder voor je uitzoeken!
Met vriendelijke groet,
Bibi
In Reddit is dit probleem òòk al naar voren gekomen.
Bibi, dank voor je respons: gaarne uitzoeken het blijkt ècht een issue van de WF-1000XM3 icm Windows 10
de gewone headset-uitvoering lijkt prima te werken met win 10 met bluetoothadapter 4,0 dus waarom m’n oordopjes niet: andere ( goedkopere) merken kennen dit probleem niet.
mvg
Hans
Beste Bibi
Is er wellicht een oplossing voor dit probleem?
Hoe sluit Sony de WF-1000XM3 aan op een PC met Windows 10 met Asus BT 4.0 ?
Op jou advies inmiddels een 2 in 1 BT 5,0 Transmitter/ reveiver dongle gekocht, maar dit doet helemaal niets.
welke BT dongle adviseert Sony?
Is er iemand die dit wèl werkend heeft gekregen?, en wat voor dongle heb je gebruikt?
alle advies is zeer welkom.
Vriendelijke groet