Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe Sony WF-1000MX3 ontvangen via de post. Bij het openmaken de doos heb ik de instructie gevolgd en beide oordopjes eerst in de case gedaan. Meteen zag ik al dat alleen bij het rechter oordopje een rood lampje ging branden en dit lampje bij de linker uit bleef. Na ze een tijdje erin te hebben laten zitten om zeker te zijn dat de accu vol was, bleef het linker lampje nog steeds uit. Ook bij het uit de case halen gaat alleen de bij de rechter een blauw lampje knipperen, de linker blijft dan nog steeds uit. Hierdoor lukt het me ook niet om te koppelen met mijn telefoon en kan ik er helemaal niets mee.
De oordopjes zaten nieuw in de verpakking met alle seals nog intact. Het lijkt me dus heel sterk dat dit een refurbished of gebruikt setje was. Kan iemand mij hierbij helpen?
Met vriendelijke groet,
Konings
Volgens de Helpgids op de ondersteuningspagina van de 1000mx3
suc6 ermee,
73's
Beste pa3eia,
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik had inderdaad de Helpgids van Sony er ook al even bijgepakt, maar het lijkt niet zo dat het linker oordopje niet knippert omdat deze vol is, hij is volgens mij gewoon stuk. Hij gaat namelijk ook nieuw met een blauw lampje knipperen als ik deze uit de case haal en is ook niet te vinden via Bluetooth.
Ik denk dat ik hier een Death On Arrival (DOA) te pakken heb. Erg jammer van zo'n duur Sony product, maar valt nu verder weinig meer aan te veranderen. Weet iemand (wellicht Sony medewerkers op dit forum) mij te vertellen of ik dit in Nederland kan laten repareren? Of dat ik wellicht op korte termijn ergens een vervangende set kan krijgen?
Alvast bedankt!
Garantie claimen bij de verkoper? Lijkt me in dit geval de meest logische weg...
grt, Sigi