Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds vandaag een update naar 4.2.2.
Ik heb nu toch echt het idee dat mijn NC een stuk minder is, ik ben gaan zoeken en zag dat mensen dit hadden met 4.1.1. Zelf heb ik niet toen geen last van gehad, wel kon ik gelijk alle tips and tricks van Sony even toepassen. Nou ja, eigenlijk alleen checken want wat ze voorstelden had ik zelf al gevonden.
Mijn vrouw vind de NC altijd wat vervelend door de druk van de hoofdtelefoon, daar heeft ze nu ook geen last meer van.
Ik typ dit stukje met de NC aan maar zonder muziek, normaal moet iedereen dan alles herhalen wat ze zeggen en moet ik dus de koptelefoon af doen om goed te horen, nu vang ik gewoon ieder gesprek op.
@Sony zijn er al meerdere klachten en voor iedereen die klachten had bij 4.1.1, is deze 4.2.2 een oplossing voor jullie? Zijn de klachten nu weg en werkt de NC weer naar behoren?
Beste Itsamart,
Welkom op het forum.
Dit forum is bedoeld voor gebruikers van Sony producten om ervaringen met elkaar uit te wisselen.
Hopelijk krijg je snel een reactie hierop.
Anders kun je even contact opnemen met Support.
Met vriendelijke groet,
Amal_S
Ik gebruik deze koptelefoon vaak op m'n werk als ik even geconcentreerd moet blijven. Met de oude firmware (lager dan 4.1.1) hoorde ik nagenoeg helemaal niemand. Ik heb al een paar weken dat ik denk 'ben ik nou gek, of praat iedereen harder, of is m'n koptelefoon defect'.
Tot m'n grote verbazing lees ik hier dat veel meer mensen daar last van hebben. De noise canceling is dus met de patches niet beter geworden. Sterker nog, die is behoorlijk minder geworden. Voorheen moesten de mensen in de kamer echt hun best doen om mijn aandacht te krijgen. Nu hoor ik alles vrij duidelijk en kan ik niet echt ongestoord film kijken, of m'n werk doen zonder afgeleid te worden.
Ik hoop dat Sony heel snel met een nieuwe firmware komt waarin de noise canceling weer op het oude (grandioze) niveau terug komt.
Ik heb 2 weken geleden een Sony WH-1000 XM3 gekocht nadat ik uitgebreid draagcomfort en NC heb vergeleken met andere in de winkel..Ik was aangenaam verrast dat NC zo goed werkte in de winkel in vergelijking tot mijn oude in-ear Bose NC oortjes. Dus om die reden gekocht....
Helaas was dat alleen in de winkel ......en na kopen en opladen en nietsvermoedend upgraden voordat ik ze thuis ging gebruiken bleken ze helemaal niet meer zo goed als in de winkel en ook niet als mijn oude Bose in-ear oortjes...😪 Mijn review bij de registratie van mijn Sony product was kennelijk Sony opgevallen....ze hebben me tot nu toe alleen maar de standaard no brainer adviezen gegeven zonder resultaat. In afwachting van reactie op een reparatie verzoek...denk dat ik nog een keer naar winkel ga om te kijken of de demo opstelling echt anders is....