annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony WH1000-XM3 werkt niet met macOS Mojave

profile.country.NL.title
Hoofdtelefoongebruiker
Ontdekker

Sony WH1000-XM3 werkt niet met macOS Mojave

Macs met macOS Mojave lijken niet in staat te zijn om de Sony WH1000-XM3 te vinden via Bluetooth. Mij lukt het niet en ik heb ook een bericht gezien op het VK-forum met meerdere personen waarbij het ook niet lukt.

Hopelijk gaat dit worden opgelost.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Wellicht handig voor de volgende keer om te vermelden wat heb je reeds geprobeerd. Welke versie van MacOS Mojave draai je en welk apparaat. Bijvoorbeeld iMac, MacBook..... Hier geen problemen gehad op een iMac 27 2019 en MacBook 13 2016 van mijn werk. 

Ik neem aan dat je deze stappen gevolgd hebt?

https://helpguide.sony.ne...ontents/TP0001886855.html
 en: https://helpguide.sony.ne...ontents/TP0001704299.html nagelezen?

Houdt de on/off knop meer dan 7 seconden ingedrukt. Er zullen dan twee kleuren oplichten; rood een blauw. Daarna zal de koptelefoon moeten verschijnen in de bluetooth pairing menu

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Hoofdtelefoongebruiker
Ontdekker

Ja, ik heb het gedaan zoals het daar staat. Hij gaat wel in de pairing-modus (want de stem zegt "bluetooth pairing"), maar het apparaat verschijnt niet in de lijst van gevonden apparaten op m'n Mac. Ik gebruik constant een Magic Mouse en die werkt zonder enige problemen en staat ook gewoon in de lijst, samen met de AirPods.

Ik heb een MacBook Pro Late 2013 (13 inch) met macOS Catalina 10.15.2.

Ik zie net trouwens in de app dat er een software-update voor de koptelefoon is, dus ik zal het apparaat later vandaag updaten en dan laat ik weten of het probleem verholpen is.

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Heb je hiervoor de koptelefoon met ander apparaat verbonden gehad. Bijvoorbeeld je telefoon? Zet op deze apparaten bluetooth eens uit. En probeer het nog eens om de koptelefoon te verbinden. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Mojave heeft inderdaad problemen met pairen. Je bent niet de enige waarbij dit niet lukt. Mojave heeft veel compatibiliteit veranderd.