Deel jouw ervaring!
Ruim een week geleden 23 mei 2020 heb ik deze hoofdtelefoon aangeschaft naar aanleiding van de vele enthousiaste recensies. Een paar dagen was ik ook heel tevreden totdat.. Ik wandel dagelijks een uur of vier en tijdens die wandelingen begon eerst de linkerschelp en toen ook de rechter schelp kraakgeluiden en alleen de rechterschelp ook bonkgeluiden te vertonen. Het gebeurt niet voortdurend, maar zo nu en dan. Het gaat soms wel een uur goed en dan begint het even weer om ook even plotseling weer te verdwijnen. Als ik thuis stil zit, treedt het probleem niet op. Ik heb deze koptelefoon echter aangeschaft om onderweg van klassieke muziek te kunnen genieten. Heel vaak kan ik dat ook, maar te vaak ook niet.
Ik heb de berichten gelezen van mensen met vergelijkbare klachten en gezien, dat er niet echt een oplossing is. Mij rest enkel een gang naar de winkel waar ik hem gekocht heb.
Dag Boudewijn,
Die gids heb ik helemaal doorgespit. Het enige wat ik heb kunnen vinden is: de koptelefoon afzetten en opnieuw opzetten. Dat helpt soms een tijdje. Ik luister eigenlijk uitsluitend klassiek. Als je andere soorten muziek beluistert, ondervindt je waarschijnlijk minder hinder, omdat de muziek de hindelijke bijgeluiden overstemt.
Je kunt ook altijd even contact opnemen met de ondersteuning van Sony, zie hier voor de contactgegevens.
Hopelijk heeft één van de experts hier in de community ook een antwoord op je vraag.
Die update naar 4.5.2 heb ik gedaan. Dinsdag aan het begin van de wandeling klonk het geluid zacht en heel ver weg. Een aantal keren aan- en uitzetten loste dit op. De hele verdere wandeling van vier uur geen noemenswaardige bijgeluiden. Ik hoop, dat het zo blijft.