Deel jouw ervaring!
Ik ervaar problemen met het vooruit en terug spoelen van muziek. Het is me maar 1 keer gelukt om iets vooruit te spoelen. De andere keren hoor ik alleen of een piep of het gaat al naar het volgende of vorige nummer. Ik swipe naar links of rechts en hou het een tijdje vast en er gebeurt niets. Meer mensen hier last van?
Op welk OS (type/nummer) draait het bron apparaat?
73's
Uit eigen ervaring (ook op dit moment met Heather Nova 😉) kan ik het volgende delen;
- swipen is ook echt swipen, dus een veeg recht vooruit of achteruit op de rechterschelp
-Als je je vinger "te lang" ("hou het een tijdje vast") op een plek houdt "denkt" de koptelefoon dat je wil stoppen/pauzeren, klopt volgens het instructie blad..vandaar de piep.
Ik gebruik de WH-1000MX3 op een Iphone.
Volume veeg werkt ook goed bij mij (op of neer)
Hoe bevalt het product je verder qua muziek kwaliteit? Zelf heb ik de Bass op -1, in de standaard stand is ie mij iets te wollig en hoor ik bij bepaalde muziek de "drummers" klappen te weinig direct.
Maar wel een mooi ding toch?
Hoor het graag van je,
grt Sigi
Bedankt voor jullie reacties:). Ik draai het op een Samsung A5 2017 android 8.0. Het bedienen gaat verder erg goed(volume, pauze, volgend nummer). Behalve dus tijdens een nummer terug spoelen naar bijv 10 seconden eerder.
Ik heb de standaard instellingen en qua geluid is het fantastisch! Soms heb ik de bas iets harder. Het bevalt ook erg goed wat betreft de noise cancelling en ondanks dat ik het nut van de functie van noise cancelling tijdelijk dempen(door je hand om de touch panel te te vormen) niet snapte eerst gebruik ik het toch veel.