annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beurzen c.q. zoom campus

OPGELOST
profile.country.NL.title
Mark_A550
Nieuw

Beurzen c.q. zoom campus

Ik mis Sonny al jaren op de zoom experience (heet dit jaar zoom campus), ook op de site kom ik niets tegen over evenementen. Ik vind dit soort evenementen altijd leuk ook omdat men dat het complete gamma een keer in de hand kan hebben, iets wat in de gemiddelde fotozaak bij ons niet echt mogelijk is.

Wie info heeft ... laat het me weten.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste Mark_A550,

Sony doet op grote schaal mee met de IFA beurs in Duitsland.

Beurzen, zoals 'De Firato' in Nederland waar een compleet gamma aan producten te zien was bestaan niet meer.

Wat betreft het complete gamma fotoproducten hebben we wel in juni een Foto & Video Experience dag georganiseerd.

Verder wordt er gebruik gemaakt van zogenaamde 'Golden spaces' bij bekende dealers waar meer Sony producten daadwerkelijk aanwezig zijn en gedemonstreerd kunnen worden.

Deze dealers vindt u via onze Dealerlocator:  http://www.sony.nl/dealerlocator/search/

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste Mark_A550,

Sony doet op grote schaal mee met de IFA beurs in Duitsland.

Beurzen, zoals 'De Firato' in Nederland waar een compleet gamma aan producten te zien was bestaan niet meer.

Wat betreft het complete gamma fotoproducten hebben we wel in juni een Foto & Video Experience dag georganiseerd.

Verder wordt er gebruik gemaakt van zogenaamde 'Golden spaces' bij bekende dealers waar meer Sony producten daadwerkelijk aanwezig zijn en gedemonstreerd kunnen worden.

Deze dealers vindt u via onze Dealerlocator:  http://www.sony.nl/dealerlocator/search/

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker