annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Films exporteren van PMB naar Handycam faalt.

profile.country.nl_NL.title
Stefanotje
Bezoeker

Films exporteren van PMB naar Handycam faalt.

Hallo mede community-gebruikers,

Ik was een trotse eigenaar van een Handycam HDR-CX105. Op onze laatste vakantie hebben we heel wat mooie films gemaakt. Iedere dag zette we de filmpjes op de windows Vista laptop, zodat we de dag erna een lege memory stick hadden.

Nu bij thuiskomst wil ik de films die nu op de laptop staan gaan monteren met de Apple in iMovie. De filmpjes die nog op de handycam stonden kon ik makkelijk op de apple krijgen. Maar de rest?...

Ik heb geprobeerd om alle films op een externe harde schijf te zetten en dan via USB naar de Apple, maar die herkent het bestandstype niet. Dus ging ik kijken of ik de films dan via PMB weer terug op de handycam kon krijgen en dan naar de Apple (want dat ging de eerste keer foutloos).

Nu komt het probleem waar ik jullie hulp bij nodig heb:

Na het aansluiten van de handycam en het selecteren van een bepaald filmpje in PMB, klik ik op 'Exporteren naar' -> 'Handycam (met Memory stick)', dan krijg ik een melding (zie bijlage).

Dus ik dacht, nou dan stop ik de memory stick in een cardreader en dan via USB alsnog de films erop, maar nee. Zelfde melding.

Wie kent dit probleem, en nog belangrijker... Wie heeft de oplossing voor dit probleem?

Tags (2)
0 ANTWOORDEN 0