annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen geluid na importeren in Avid

profile.country.nl_NL.title
Templar_NL
Bezoeker

Geen geluid na importeren in Avid

Sinds kort ben ik geprezen met de nieuwe Sony HXR-NX70E videocamera en nu wil ik mijn 1e films gaan bewerken in Avid Studio maar het geluid van de m2ts. bestanden worden niet meegenomen of geimporteerd in Avid Sudio.

Deze vraag heb ik ook gesteld op het forum van AS omdat ik niet weet of het aan het editingprogramma ligt of de Sony camera. Ik heb de meegeleverde software gebruikt (Content Manager Utility) en zelfs geupdate en ik kan de bestanden prima met geluid afspelen binnen de Sony software, maar zodra ik de bestanden open met Avid Studio, of vanuit AS de bestanden rechtstreeks importeer van de camera komt het geluid niet mee.

Deze bestanden zijn gefilmd met 50i instellingen. Bijgevoegd een aantal gegevens van een bestand. Bedankt.Screen CMU_Sony.png

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Templar_NL
Bezoeker

Waar zijn die topbijdragers? Help please! Iemand?

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony