Ik heb twee exact dezelfde Sd kaartjes in gebruik, SanDisk 64 Gb,170 Mb/s Extreme Pro U3 V30 C10.
Op beide kaartjes worden door de RX10M4 fotobestanden geschreven en kunnen op de camera gewoon worden weergegeven.
Verbind ik de camera via het usb kabeltje met mijn tablet Samsung Tab S3 dan reageert de camera daar niet op.
Haal ik na gebruik in de camera het andere, tweede sdkaartje uit de camera en plaats die in een losse card reader ( ziet eruit als een usb stick maar dan met een gleuf) en verbind de cardreader met de tablet, dan vindt de tablet de bestanden op het tweede kaartje niet.
Formateren van dit tweede sd kaartje en daarna met een nieuwe foto erop hielp niet.
Na het terugplaatsen van het tweede kaartje is de foto wel op de cameramonitor zichtbaar.
Een andere cardreader geprobeerd . Zelfde resultaat. Een pc is momenteel niet beschikbaar.
Imaging Edge werkt niet. Het moet gewoon met de losse cardreader kunnen.
Waar zit het probleem?
En waarom lukt het overzetten van fotobestanden via een usb verbinding met de tablet ook niet? Ook niet met het eerste sd kaartje dat de tablet via de cardreader wel kon lezen?
Alvast dank voor uw reaktie.