Podziel się wrażeniami!
Witam Jestem poczatkującym fotografem, niedawno zakupiłam lustrzankę sony alpha 300, z obiektywem SIGMY DC 18-200 mm, na razie robię tysiące zdjęć, z których wybieram te "perełki" moim zdaniem, chciałabym Waszą ocenę moich zdjęć Z pomocą w odnalezieniu się na tym forum, za co bardzo dziękuję, dotarłam tutaj i mam nadzieję, że teraz będzie wszystko dobrze
Ciąg dalszy
nelsee napisał(a):
na razie robię tysiące zdjęć
002 w miare oki ale bym wawalił ta galazke co sie tam plącze
pozdrawiam
witam
1 - ? ciemno, centralnie i ogólnie kiepsko
2 - jak już miałbym coś wybierać to byłoby to właśnie to - tylko te gałązki przeszkadzają i mniej miejsca z lewej strony bym zostawił
3 - nietrafiona ostrość
4 - najgorsze, taka sobie trawka, krzywo i generalnie
5 - obciąć w kwadrat, BW wysoko kontrastowe i będzie dobre
a generalnie to docent dobrze mówi - oszczędzaj kadry
i jeszcze poczytaj o kadrowaniu, kompozycji, trójpodziale i złotym podziale
002 gdyby w tle bylo widac wiecej tych nieszczesnych srubek.(nieszczesnych to tylko moja osobista historyjka zyciowa )bylo by ciekawsze , ale i tak jest
Witaj na Forum.
Czy Tobie podobaja sie te zdjecia,ktore zamiesciles?Bo mi zadne.Kompletnie nie przedstawiaja nic interesujacego.
Proponuje zaczac od teorii,ktorej de facto masz mase w internecie jak i na naszym Forum.
Odszukaj watek ABC fotografowania i do dziela.Zreszta pewnie za chwile pojawi sie tu Creatoor i On Cie wyekspediuje do odpowiednich linkow.
Pozdrawiam,
Ja jako totalny amator podłącze się do wypowiedzi kolegi docent stopczyk ,nie ma co strzelać fotek na sztukę ,wiem to po sobie, jak dużej pomyślę, pokombinuję z kadrem wychodzi o niebo lepiej
powodzenia
Dziękuję bardzo za wszytskie uwagi, są bardzo cenne, na pewno poczytam, zaraz się za to zabiorę, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej
na razie niczego ciekawego nie pokazałeś. widać jedynie mocne zachłyśnięcie się lustrzanką.
Chyba każdy ten etap przechodził.