anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Amator potrzebujący wskazówek.

nelsee
Początkujący

Amator potrzebujący wskazówek.

Witam ;) Jestem poczatkującym fotografem, niedawno zakupiłam lustrzankę sony alpha 300, z obiektywem SIGMY DC 18-200 mm, na razie robię tysiące zdjęć, z których wybieram te "perełki" moim zdaniem, chciałabym Waszą ocenę moich zdjęć ;) Z pomocą w odnalezieniu się na tym forum, za co bardzo dziękuję, dotarłam tutaj i mam nadzieję, że teraz będzie wszystko dobrze ;)

9 ODPOW. 9
nelsee
Początkujący
docentstopczyk
Początkujący

nelsee napisał(a):

na razie robię tysiące zdjęć

syndrom cyfry. ale każdy to przechodzi. ja długo nie mogłem się przestawić na dawny "analogowy" tryb robienia fotek, gdzie szanuje się klatkę i myśli nad ujęciem a nie pstryka "jak leci".

dlatego moja rada będzie prosta: zwolnij :)

profile.country.pl_PL.title
pablo_duch
Początkujący

002 w miare oki ale bym wawalił ta galazke co sie tam plącze :c20
pozdrawiam

profile.country.en_GB.title
Michal.
Poszukiwacz

:c37 witam
1 - ? ciemno, centralnie i ogólnie kiepsko
2 - jak już miałbym coś wybierać to byłoby to właśnie to - tylko te gałązki przeszkadzają i mniej miejsca z lewej strony bym zostawił ;)
3 - nietrafiona ostrość
4 - najgorsze, taka sobie trawka, krzywo i generalnie :c9
5 - obciąć w kwadrat, BW wysoko kontrastowe i będzie dobre :thumbsup:
a generalnie to docent dobrze mówi - oszczędzaj kadry ;)
i jeszcze poczytaj o kadrowaniu, kompozycji, trójpodziale i złotym podziale :thumbsup:

krzyho4
Początkujący

002 gdyby w tle bylo widac wiecej tych nieszczesnych srubek.(nieszczesnych to tylko moja osobista historyjka zyciowa )bylo by ciekawsze , ale i tak jest :thumbsup:

profile.country.en_GB.title
Monty-----
Poszukiwacz

Witaj na Forum.
Czy Tobie podobaja sie te zdjecia,ktore zamiesciles?Bo mi zadne.Kompletnie nie przedstawiaja nic interesujacego.