anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Amatorskie zdjęcia_H3

profile.country.pl_PL.title
wojtuss95
Początkujący

Amatorskie zdjęcia_H3

Proszę o ocenę..

40 ODPOW. 40
wojtuss95
Początkujący
Creatoor
Początkujący

Witam
Bardzo sympatyczne zdjęcia. Jeśli popracujesz nad szczegółami to naprawdę osiągniesz świetne efekty. Widać, że masz oko do ujęć i nie pstrykasz bezmyślnie.
Mała prośba numeruj zdjęcia wtedy będzie łatwiej oceniać.
Idąc od góry:
Kwiaty - za ostre światło, jeśli w tym przypadku zdecydowałeś się na centralne ujęcie to koniecznie pionowy kadr
Ptak wyszedł ciekawie, i choć wydaje się to kompozycyjnie źle rozpracowane, to jest w tym ujęciu jakiś sens. Szkoda tylko że mało ostrości i nasycenia
Kamień :(
Żaba i Mewa (?) nie znam się na ptakach ciekawa i ładna. Kadr do dopracowania - więcej miejsca wolnego przed zwierzakiem a mniej za nim.
Zachód ładny ale kadr centralny psuje ujęcie
Na początek polecam: http://www.fotografuj.pl/Article/ABC_kompozycji_-_regula_trojpodzialu/id/60

ci.nek
Początkujący

moja pierwsza uwaga to czemu tworzysz już 4 z rzędu galerię, zgodnie z regulaminem każdy może mieć po jednej galerii. Poproś moderatorów niech scalą Ci pozostałe.
druga uwaga to numeracja.
Najciekawsze ujęcia to "lecący ptak" i "zachód słońca" tylko trochę psuje słońce uchwycone centralnie. W sumie jeszcze "mewa" może być tylko za szeroko, za dużo wolnej przestrzeni.
Pozostałe fotki nie bardzo do mnie przemawiają ;)

wojtuss95
Początkujący

Kiedyś, dosyć dawno na żużlu..

oldguest
Początkujący

Jak dla mnie bardzo fajny kadr. Fajna fota.

wojtuss95
Początkujący

.Tamte tematy, zostały już za moją prośbą usunięte przez admina:)

ci.nek
Początkujący

Jak dla mnie bardzo fajny kadr. Fajna fota.

Zgadzam się, dla mnie też ;) mogłaby być jedynie ciut ostrzejsza, ale chyba dlatego, że po zmieszaniu fotka nie była wyostrzona.

wojtuss95
Początkujący