Podziel się wrażeniami!
Witam, i pozdrawiam wszystkich fotomaniaków To mój pierwszy post i pierwsze fotki na tym forum. H siódemkę nabyłem ok półtora roku temu, ale tak na dobrą sprawę stosunkowo niedawno zacząłem pracować nad bardziej przemyślanym fotografowaniem i zapoznawaniem się z techniczną stroną focenia. Wcześniej było to po prostu pstrykanie idiot-kamerą w trybie Auto
Efekty mojej pracy poniżej
Witaj na forum
Jak dla mnie to zrobiłeś powalające wejście
Ta kaczka wygląda jakby fotomontaż
Ważka - przepiękna - jak ją namówiłeś do pozowania?
Pajęczyna
Nic "+" nic "-"
Czekam na więcej
Bo się zaczerwienię Jestem amatorem i mnie się podobają, aż się boję jak się fachury za mnie wezmą to suchej nitki na mnie nie zostanie
Zapewniam że montażu żadnego tu nie ma, niedawna zacząłem się dopiero bawić w photoshopie i pewnie jeszcze bym nie potrafił. Poprawiałem nieco kadr, nasycenie i ewentualnie gamma.
Co do ważki - no cóż, przydaje się zoom x15 w H7
Dodam coś więcej jak pierwsze trzy zostaną prześwietlone.
Witaj!
Podobają mi się wszystkie trzy zdjęcia, już sobie wyobrażam Twoje makro po zakupie Raynox'a Ważka jest the best
Pozdrawiam, czekam na więcej zdjęć
Też się nie mogę doczekać Raynoxa ale teraz tyle wydatków ( ślub już za 2,5 tygodnia ) że nawet te dodatkowe 200 mi żal wydać.
Zdjęcie ważki ma chyba za dużo cienia z prawej strony kadru ale nie bardzo mogłem się z tym uporać, wredota siedziała na listku nad jeziorkiem 😕
Witaj na forum.
nieporadna napisał(a):
Jak dla mnie to zrobiłeś powalające wejście
1- bardzo ładna pajęczynka, gdybyś jej środek umieścił np w DP mocnym punkcie byłaby rewelacyjna
Kolejne trzy fotki mojego autorstwa.
Witam!
Wg. mojej amatorki to
pszczółce nic bym nie zmieniał, takie mi sie podoba,
pieskowi to jak dla mnie lekko przyciać z lewej i wydłużyć z prawej,tak dla mnie bylo by fajniej,
W fontannie to głowa z prawej strony mogła by być doświetlona.
No to tyle z mojego punktu widzenia...
Pozdrawiam
Witam ponownie