Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich użytkowników jak i administratorów forum.
Jestem totalnym świeżakiem jeśli chodzi o fotografie tzn. temat ten siedzi mi w głowie kilka miesięcy, przez które troche czytałem, szperałem w sieci żeby dowiedzieć się co z czym się je:)
Dwa tygodnie temu skarbonka została rozbita i dokonałem zakupu a350x
Pewnie myślicie po co mi taki aparat skoro jestem laikiem ale mam nadzieje że nie zawsze nim bede.
Zdaje sobię sprawe że ciężka droga przede mną więc proszę o słowa krytyki, na które jestem przygotowany jak i uznania na które jestem troche mniej przygotowany
Masz racje - drzewa nie emanują otoczką:) to był tyko taki eksperyment.
Czytam o ekspozycji namiętnie i wydaje mi sie ze coś zaczynam rozumieć ale przyznaje się, że jeszcze kilkanaście razy bede musiał powtórzyć
Dziwne, że używłem ustawień A. Czytałem, że wtedy przesłona ustawia się co do migawki i nie powinno przepalać ?? no i troche mnie to zbiło z tropu.
Zaraz wystawie nowe fotografe pod ocene profesjonalistow.
Dzieki za pomoc i krytyke. Prosze o jeszcze:)
kristos napisał(a):
Dziwne, że używłem ustawień A. Czytałem, że wtedy przesłona ustawia się co do migawki i nie powinno przepalać
To z dzisiejszego wieczoru. (z poprawioną numeracją)
Zrobiłem chyba ze 100 fotek ale wiekszość strasznie szumi a wcale nie było ciemno
a dlaczego od nowa numerujesz ?
ładne foteczki. "3" ściąłbym o połowę. Bo ten samolot przeszkadza w odbiorze
kristos napisał(a):
ale wiekszość strasznie szumi a wcale nie było ciemno
Numeracja juz poprawiona.
Zamotołek sie:)
Teraz juz bez samolotu.
Myślałem o tym żeby go wyciąć wcześniej, ale jakoś tak został:) czasem pierwsza myśl najlepszą jest:D
Efekt duuużo ładniejszy bez Ryanaira:)
Dziekuję za rady wykorzystam na 100%
Pozdrawiam
Lambrusco
Troszke kieliszek nie ten, ale jaki plener
7-ka najlepsza. Ładny widok, kolory. Ogólnie OK http://klubkm.pl/forum/images/smilies/good.gif
Mi też 7 podoba się najbardziej, ale ogólnie fajna seria z tymi wiatrakami