anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Rabarbar-Zlot Super Bohaterów

rabarbar-----
Początkujący

Rabarbar-Zlot Super Bohaterów

Kilka zdjec na start ,oczekuje ostrej krytyki ;)

322 ODPOW. 322
witsu------
Początkujący

Witam!
Ciekawie się zaczyna. Zdjęcia pierwsza klasa. Z niecierpliwością czekam na następne.

Creatoor
Początkujący

http://klubkm.pl/forum/images/smilies/butcher.gif - ostra krytyka...
A tak na poważnie to witam nową galerię. Mam nadzieję, że będzie tu co oglądać i komentować. Na razie za mało żeby coś powiedzieć. Jak sam napisałeś "pstryknięte". Zobaczę co będzie dalej...

docentstopczyk
Początkujący

1a i 1c ... absolutnie rewelacyjne foty!

w 1a obciąłbym tylko trochę murka na dole

1c - K-O-M-P-L-E-T-N-A :)

rabarbar-----
Początkujący

jestem amatorem ,takze niczego tu raczej nie wrzuce co by profesjonalista czy stary wyjadacz zaakceptowal, ale prosze o komentarze do kwestii technicznej, kadr, itd co by poprawic by nie bylo to tylko "pstrykniecie " :)

profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz

Witam i nie zamierzam ostro krytykować ;)
1c. bardzo fajne ujęcie - złapane przypadkiem?
1b.trochę niesforne kłosy i ująłbym ten łan inaczej ale mi się podoba głębia i ta konwersja do b&w.
1a. szkoda, że nie ma całej deski w kadrze.
Masz coś jeszcze?

Creatoor
Początkujący

Technicznie: 1b i 1c bez zarzutu.
1a kadrowanie pionowe nie wypaliło. Cel - dynamika. Skąd i dokąd jedzie reszta nie istotna. Za dużo miejsca nad (zwłaszcza) i pod. Kadr poziomy! Kawałek miejsca z tyłu i dużo przed...

Edit. Tomek jak zwykle nienasycony.... Ja tak pytam jak lektura się kończy :slight_smile:

profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz

Miałeś sam poczekać aleś nie wytrzymał :slight_smile:

docentstopczyk
Początkujący

rabarbar napisał(a):